مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در روستاها، مناطق عشایری و محروم استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 24 January 2016
مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در روستاها، مناطق عشایری و محروم استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

داود ناصری‌امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به این که به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی توسط اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: آموزش‌های فنی و مهارتی به روستاییان، عشایر و مناطق محروم استان ارائه می‌شود و برنامه‌های فنی و مهارتی ویژه این دهه نیز به صورت پایلوت در روستای زردویی شهرستان پاوه برگزار می‌شود.  

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کارآموزان در مرکز خواهران کرمانشاه خبر داد و گفت: حضور گسترده کارکنان و کارآموزان در راهپیمایی 22 بهمن، استقرار ایستگاه‌های صلواتی در راهپیمایی 22 بهمن، فضاسازی محیط بیرونی و داخلی اداره کل و مراکز سطح استان از جمله برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان برای ایام‌الله فجر است.

ناصری‌امید افزود: برگزاری برنامه کوهپیمایی، ارسال فعالیت‌ها و شعارهای انقلابی از طریق پیامک انبوه، پخش سرودهای انقلابی در لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، تفریحی، سیاحتی و ورزشی ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های مراکز فنی‌و حرفه‌ای استان برای دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر کارکنان و کارآموزان فنی و حرفه‌ای با حضور در مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب تجدید پیمان می‌‌کنند، گفت: اجرای مسابقات نقاشی و عکاسی ویژه فرزندان کارکنان و کارآموزان با موضوع امام و انقلاب و برگزاری اردوهای سیاحتی  تفریحی از دیگر برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر در اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان است.

ناصری‌امید با بیان اینکه بازدید عموم از مراکز فنی‌ و‌ حرفه‌ای در این ایام آزاد است، عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن ویژه دهه فجر با حضور همکاران و خانواده‌های آنان، نشست ویژه با شهروندان، تعمیر و سرویس خودرو به صورت رایگان در مراکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای سطح استان و استقرار پایگاه سیار انتقال خون از دیگر برنامه‌هایی هستند که به مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار