امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد:
وی افزود: اگر دولت و مردم از هم جدا باشند و مردم با حکومت و دولت همدلی نداشته باشند، از دیدگاه اسلامی حکومت دوام نخواهد داشت و برچیده می شود.
کد خبر: ۱۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 27 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی اظهار داشت: در نظام اسلامی، مسوولیت ها، راهی برای خدمت به مردم و یک ارزش محسوب می شود. 

وی افزود: اگر دولت و مردم از هم جدا باشند و مردم با حکومت و دولت همدلی نداشته باشند، از دیدگاه اسلامی حکومت دوام نخواهد داشت و برچیده می شود. 

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی رابطه مردم با حکومت و دولت، رابطه پدر و فرزندی است و دولت در قبال مردم مسوول است و باید به معیشت، فرهنگ و سایر امور مردم اهتمام داشته باشد. 

وی با اشاره به در پیش بودن روز جمهوری اسلامی گفت: 12فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی است و امام راحل این روز را نخستین روز حکومت الله خواندند و از اعیاد ملی و مذهبی ایران اسلامی محسوب می شود. 

حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی اضافه کرد: مردم ایران در این روز با رأی آری به جمهوری اسلامی، رژیم شاهنشاهی را فرو ریختند و حکومت مستضعفین را جانشین حکومت طاغوت کردند. 

وی همچنین به در پیش بودن روز طبیعت اشاره کرد و از مردم و مسافران خواست محیط زیست و طبیعت را آلوده نکنند. 

خطیب جمعه رشت در خاتمه سخنانش حملات عربستان سعودی به یمن را آغاز جنگ در منطقه و تجاوز به کشور اسلامی یمن عنوان کرد و از عربستان خواست از سرنوشت افرادی همچون صدام که به کشورهای دیگر حمله کردند، درس عبرت بگیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار