به منظور کنترل شبکه ترافیکی مناطق 1،2 و3 حدود 230 دوربین در معابر سطح این مناطق نصب و تصاویر آنها در مرکز کنترل ترافیک محلی شمال تهران رصد می شود.
کد خبر: ۱۶۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 23 January 2016
عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهار داشت: مرکز مانیتورینگ شمال تهران که مناطق 1،2 و 3 را پوشش می دهد دارای 227 دوربین است که منطقه یک با 98 دوربین بیشترین سهم را از دوربین های نظارتی دارد.

توجهی تصریح کرد: مدیریت وقایع در حوادثی نظیر آب گرفتگی، حریق، بارندگی و یخبندان های شدید، راهبندان های گسترده و... در محدودۀ تحت کنترل از  وظایف این مرکز است که با اطلاع رسانی فوری به مسئولین منطقه و مرکز کنترل ترافیک تهران و پیاده سازی تصمیمات مدیریتی گرفته شده از مرکز کنترل ترافیک تهران و.... و ارائۀ راهکار مناسب در راستای مرتفع شدن مشکلات هماهنگی های لازم را بعمل می آورد.

وی ارتباط باسایت های امداد رسانی حوزه فوق و مدیریت حوادث و سوانح در محدوده مناطق با هماهنگی سازمانهای مرتبط و با هدف  کاهش مدت زمان شناسایی، عکس العمل و بازگشت به روند عادی ترافیک، ارائه گزارش های  جاری از مشکلات و معضلات ترافیکی سطح مناطق تحت پوشش به مرکز کنترل ترافیک تهران و مسئولان منطقه را از وظایف این مرکز اعلام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه خاطر نشان ساخت: دوربین ها در بزرگراه ها و معابر پر تردد و خیابان اصلی و ورودی پایانه ها نصب شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار