دكتر حسین الله‌كرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌‌الله با صدور بیانیه‌ای با عنوان «لبیك یا خامنه‌ای» از حمایت ولایی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از جریان حزب‌‌الله تشكر به عمل آورد.
کد خبر: ۱۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 23 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، دكتر حسین الله‌كرم در این بیانیه آورده است: « اكنون كه جوانان حزب‌‌اللهی در جبهه‌های دفاع از حرمین شریفین در حال جانفشانی‌اند، گروه‌های ضدانقلاب و غربگرا، آنان را به تندروی و حمله به کنسولگری و سفارت عربستان متهم می‌كنند.»
 
وی افزوده است : « اتهام تندروی و افراطی خواندن نیروهای حزب‌اللهی سابقه‌ای به طول و عمر انقلاب اسلامی دارد. ضد انقلاب و گروه‌های غربگرا خصوصاً در ایام انتخابات با نفوذ در احزاب و گروه‌های سیاسی تلاش می‌كنند تا با جنگ روانی یك رقابت دو قطبی (تندرو - میانه رو) به وجود آورند تا در چارچوب آن امكان كنار زدن نقاب از چهره‌ی ضد انقلابی ایشان به وجود نیاید. »
 
رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌‌الله یادآوری کرده است: « جریان غربگرا در رقابت انتخاباتی امسال به دلیل بر ملا شدن چهره‌ی ضد انقلابی‌اش با گستاخی، جوانان مؤمن و حزب‌اللهی را به فرقه‌گرایی، تندروی و تعرض به کنسولگری و سفارت عربستان متهم ساخت تا در رقابت انتخاباتی اخیر از یك طرف با تشویش اذهان عمومی، چهره‌ی ضدانقلابی‌اش را پنهان، و از طرف دیگر با مظلوم‌نمایی آراء مردم را جذب نماید كه با افشاگری رهبر انقلاب روبرو شده و ناكام خواهد ماند. »
 
الله کرم افزوده است: « اگر چه تردیدی در حضور جوانان ‌حزب‌اللهی در اجتماعات انزجارآمیز از جنایات آلِ سعود در كشتار منا و به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و همچنین در اعتراض به جاسوسی و دخالت مستقیم اعضای سفارت انگلیس در اغتشاشات سال ٨٨ و راه اندازی گروه‌های اغتشاشگر وجود ندارد، اما این گونه اعتراضات نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی فقط در چارچوب منافع ملی، دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی صورت گرفته است. »
 
به گفته وی، جریان حزب‌الله هرگونه تصرف و تخریب فیزیكی سفارتخانه انگلیس و عربستان را یك عمل اشتباه و بد می‌داند.
 
سردار الله‌كرم در پایان این بیانیه با لبیك یا خامنه‌ای، آمادگی هرچه بیشتر نیروهای حزب‌الله‌ی برای دفاع از مرزهای اسلامی و هویت ملی را اعلام نمود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار