معاون علوم پزشکی کردستان خبر داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: تعداد جان‌باختگان حادثه تصادف تانکر سوخت با 2 خودرو پژو و پراید در محور سنندج ‌مریوان به 5 نفر رسیده و 5 نفر دیگر هم مصدوم هستند که 3 نفر از آنها وضعیت مناسبی ندارند.
کد خبر: ۱۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 22 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، هومن قصری در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: در تصادف شب گذشته محور سنندج مریوان در نزدیکی روستای نگل ابتدا 4 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند گفت: 2 نفر از آنها دچار شکستگی شده بودند که به بیمارستان بعثت منتقل شدند و 4 نفر نیز دچار سوختگی بودند که به بیمارستان توحید سنندج انتقال داده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: یک نفر از این 4 نفر که دچار سوختگی 95 درصد شده بود، 2 ساعت پیش فوت کرد.

وی گفت: این حادثه در مجموع تا این لحظه 5 فوتی و 5 زخمی داشته که 3 نفر از مصدومانی که دچار سوختگی شده‌اند وضعیت مناسبی ندارند و مجاری تنفسی آنها نیز دچار آسیب شده است.

قصری افزود: به همین دلیل این احتمال وجود دارد که تعداد دیگری از کسانی که در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند، جان خود را از دست بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار