نخستین وقف سال ۹۴ نیز در شهرستان مشگین‌شهر ثبت شده که فرد خیراندیش زمینی به مساحت ۲ هکتار و به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان را برای کمک به مستمندان، نیازمندان و تأمین جهیزیه نوعروسان وقف کرده بود.
کد خبر: ۱۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 26 March 2015

به گزارش ساوالان خبر، حجت‌الاسلام اکبر قیامی در جریان بازدید از بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری اردبیل اظهار داشت: طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ماه در استان اردبیل ادامه می‌یابد که خادمان امامزادگان آماده خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی بوده که امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته از این افراد که تعطیلات خود را در خدمت‌رسانی به مسافران و زائران سپری می‌کنند تجلیل و قدردانی کنیم.

وی گفت: آماده‌سازی امامزادگان میزبان سوگواره یاس نبوی که با توجه به همزمانی عید نوروز با ایام فاطمیه بود در دستور کار قرار گرفته بود که این مراسم در ۲۳ بقعه متبرکه استان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: نخستین وقف مشارکتی سال جدید استان در شهرستان مشگین‌شهر به ثبت رسیده که خیران با حضور در ستاد طرح اجرای آرامش بهاری زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان را برای توسعه حرم امامزاده روستای قوشه مشگین‌شهر وقف کردند.

قیامی بیان کرد: در اجرای طرح آرامش بهاری و طرح سوگواره یاس نبوی با کمک خیران و در راستای اجرای نیت واقفان در مدت ۳ شب به بیش از۲۰ هزار نفر از مسافران نوروزی اطعام داده شده که بیش از ۸ هزار نفر از این تعداد به مناسبت برگزاری سوگواره یاس نبوی در امامزاده سید سلیمان(ع) فخرآباد و امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود مشگین‌شهر اطعام شدند.

وی گفت: نخستین وقف سال ۹۴ نیز در شهرستان مشگین‌شهر ثبت شده که فرد خیراندیش زمینی به مساحت ۲ هکتار و به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان را برای کمک به مستمندان، نیازمندان و تأمین جهیزیه نوعروسان وقف کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار