در ادامه هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و از گروه اول، تیم های صدرنشین شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه بازی بزرگ و 6 امتیازی هفته را در کرمانشاه برگزار می کنند.
کد خبر: ۱۶۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 18 January 2016
در ادامه هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و از گروه اول، تیم های صدرنشین شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه بازی بزرگ و 6 امتیازی هفته را در کرمانشاه برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت و شهرداری دو تیم موفق این فصل مسابقات که تقریبا از همان ابتدای فصل جزو تیم های بالانشین گروه اول بودند برگزار کننده حساس ترین مسابقه هفته چهاردهم هستند.

نمایندگان فوتبال کرمانشاه و بندرعباس در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند تا با ایجاد حاشیه امنیت بیشتری نسبت به تیم پائین دستی خود، گام بلندی برای صعود به مرحله بعد مسابقات بردارند.

شهرداری بندرعباس از یک سو با 29 امتیازی که برای خود دست و پا کرده نشان داده یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه به مرحله بعد است و با هشت امتیاز اختلافی که با تیم چهارم ایجاد کرده صعود خود به مرحله بعد را متحمل می شمارد.

از سوی دیگر بعثت نیز که با 24 امتیاز و با اختلافات پنج و دو امتیازی که با تیم های اول و دوم دارد به دنبال پیروزی در بازی بزرگ هفته است تا هم خود را به رده دوم برساند و هم اینکه اختلافش را با صدر جدول کمتر کند.

پیروزی در مسابقه فردا مقابل شهرداری بندرعباس کار آسانی نخواهد بود اما غیرممکن هم نیست و بدون شک اگر بازیکنان این تیم با توجه به خلق موقعیت های فراوان در نواختن ضربات نهایی دقت بیشتری کنند می توانند پیروز میدان لقب گرفته و تیم مهمان را دست خالی روانه سواحل خلیج فارس نمایند.

پیروزی بعثت مقابل شهرداری و توقف نیروی زمینی تهران تیم چهارم جدول می تواند حاشیه امنیت زیادی برای بعثت ایجاد کند و این تیم با خیالی آسوده تر در چهار هفته پایانی مسابقات به مصاف حریفان خود برود.

سعد وفاپیشه با کمک احمد کاظملو و محمود گوهری نژاد دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری بندرعباس را قضاوت خواهد کرد.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری بندرعباس از ساعت 14:15 دقیقه روز سه شنبه 29 دی ماه در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار