رئیس عقدیتی سیاسی انتظامی چالوس
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی چالوس گفت: شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کند.
کد خبر: ۱۶۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 17 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی در جمع فرماندهان و مدیران انتظامی چالوس به اهمیت حضور مردم در انتخابات وتاثیرآن در خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: گسترش مشارکت و حضور گستردهٔ مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد زیرا شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر و امنیت کشور را تأمین کند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات مال یک سلیقهٔ خاص، مال یک جریان فکری و سیاسیِ خاص نیست و همه‌کسانی که به‌نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند و به آینده کشور اهمیت می‌دهند و دلشان برای منافع ملی می‌سوزد، باید در انتخابات شرکت کنند چون رو گرداندن از انتخابات مناسب کسانی است که با نظام اسلامی مخالفند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود به خلق حماسی سیاسی در انتخابات اشاره و اضافه کرد: در راستای برقراری امنیت کامل، علاوه بر مردم وظیفه مسئولان نیز در خلق حماسه سیاسی و همچنین تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیار حائز اهمیت است که باید بیش‌ازپیش موردتوجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی، امنیت را ازاساسی ترین نیازهای بشری است و نخستین و مهم‌ترین شرط یک زندگی سالم اجتماعی می است  یکی از مهم‌ترین ارکان حفظ امنیت در نظام اسلامی، نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در دین اسلام، به رمز پیروزی جامعه متعالی اشاره کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی مردم رمز پیروزی و اعتلای آنان، وتفرقه و درگیری داخلی موجب شکست و انحطاط یک جامعه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار