رضایی خبر داد:
تابناک: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متوسط سرعت خودروهای توقیفی در جاده های استان در چهار روز نوروز امسال 150 تا 180 کیلومتر در ساعت است.
کد خبر: ۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ رضا رضائی افزود: 40 دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده یا خلافی بیش از 10 میلیون ریال داشتند دراین مدت توقیف شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 35 دستگاه خودرو که مرتکب تخلف حادثه ساز سرعت غیر مجاز شده بودند در جاده های استان متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: بیشترین توقیفی ها در آزاد راه امیرکبیر وهمچنین جاده اصفهان شیراز انجام شده است.

سرهنگ رضائی همچنین از توقیف پنج دستگاه خودروی متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در مدت مذکور خبر داد و گفت: سختگیری پلیس در این روزها برای حفظ جان رانندگان و سلامت سرنشینان خودرو است.

رییس پلیس راه استان اصفهان وضعیت جاده های استان را روان خواند و اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته با هیچ حادثه فوتی در جاده ها روبرو نبودیم.

وی با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی از روز پنجشنبه و جمعه این هفته از رانندگان خواست با آرامش و حوصله بیشتری به رانندگی بپردازند.

اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اعلام کرده است تا پایان روز سوم فروردین ماه سه میلیون نفر گردشگر وارد استان اصفهان شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار