کد خبر: ۱۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 14 January 2016
تابناک گیلان: تیم فوتبال پاس همدان پس از تعطیلات زمستانی لیگ دسته اول و تغییراتی که در بدنه این تیم صورت گرفت در همدان به استقبال تیم فوتبال داماش گیلان خواهد رفت تا شاید خود را اثبات کند.

گروه استان‌ها: با به پایان رسیدن تعطیلات زمستانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان از امروز تنور این مسابقات با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشورمان دوباره داغ می‌شود.

در تعطیلات زمستانی تیم‌ها با تجدیدقوا و جذب بازیکنان باقدرت بیشتر و شناخت خوبی که نسبت به یکدیگر پیداکرده‌اند با تمام قدرت به مصاف حریفان خود می‌روند تا خیلی زود حساسیت این مسابقات به اوج خود برسد.

تیم‌های پیکان تهران، خونه به خونه مازندران و مس کرمان در بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل از تیم‌هایی بودند که دست به خریدهای بزرگی زدند و از بازیکنان لیگ برتری نیز جذب کردند تا نشان دهند که برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر مصمم‌تر از سایر تیم‌ها هستند.

تا پایان هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال پیکان تهران با ۴۱ امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده و تیم‌های فجر سپاسی شیراز با ۳۹ امتیاز، مس کرمان با ۳۶ امتیاز و خونه به خونه مازندران با ۳۳ امتیاز از جدی‌ترین تعقیب‌کنندگان پیکان در صدر جدول هستند.

در انتهای جدول نیز پارسه تهران با ۱۸ امتیاز در قعر جدول ۲۰ تیمی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد و تیم‌های آلومینیوم هرمزگان با ۱۹ امتیاز در رده نوزدهم و فولاد یزد با ۲۰ امتیاز در رده هجدهم قرار دارند.

در فصل جاری ۵ تیم از لیگ دسته اول فوتبال سقوط می‌کنند

در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ۳ تیم به‌طور مستقیم راهی لیگ برتر فوتبال می‌شوند و ۵ تیم نیز به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد که همین موضوع جذابیت این مسابقات را در فصل جاری چندین برابر کرده است.

در این فصل لیگ دسته اول فوتبال برخلاف سایر فصل‌ها در یک گروه ۲۰ تیمی دنبال شده و همین موضوع تعداد بازی‌ها را افزایش و فاصله برگزاری بازی‌ها را کاهش داده تا شاهد یک لیگ فرسایشی و البته پرهیجان‌تر از گذشته باشیم.

طبق وعده مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در پایان این فصل با کاهش تیم‌ها در فصل آینده روبرو هستیم و لیگ دسته اول فوتبال همانند لیگ برتر در گروه ۱۶ تیمی برگزار می‌شود تا کیفیت این رقابت‌ها بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

امروز گستره لیگ دسته اول از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق و مرکز کشور کشیده شده تا حساسیت این رقابت‌ها در بسیاری از شهرهای کشورمان احساس شود.

اما لیگ دسته اول فوتبال در این فصل برای همدانی‌ها تلخی متفاوتی نسبت به فصل‌های گذشته داشت پاسی که فصل گذشته با داوود مهابادی تا یک‌قدمی لیگ برتر رفت و در این فصل نیز با سروصدای بسیار بسته شد اما در هفته یازدهم مهابادی از تیمی که خود به امید لیگ برتر بسته بود استعفا داد و مدیرعامل این تیم بهرام یدی نیز از هفته‌ها قبل با موجی از انتقادات مبنی بر عدم مدیریت مناسب از پاس استعفا داد.

مدیرعاملی تیم فوتبال پاس همدان سپس به حسن عزیزی سپرده شد و سرمربیگری این تیم نیز به دستیار همدانی مهابادی رضا طلایی منش تا پاسی‌ها با تغییرات به دنبال ادامه فصل باشند.

پاس در فصل جاری رکوردار تغییرات است

طلایی منش از هفته دوازدهم سکان هدایت پاس را برعهده گرفت و تا هفته بیستم ۴ شکست را برابر تیم‌های خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، خونه به خونه بابل و مس کرمان و ۳ تساوی برابر نفت آبادان، پیکان تهران و گیتی پسند اصفهان و ۳ پیروزی نیز برابر تیم‌های فولاد یزد، نفت مسجدسلیمان و شهرداری اردبیل کسب کرد.

هرچند باید به این نکته اشاره کرد که در زمان مربیگری طلایی منش چندین بازیکن خوب پاس به علت مصدومیت و سایر مسائل از تیم جدا شدند و چند بازیکن تأثیرگذار پاس نیز به علت مصدومیت موفق به بازی نشدند که این عوامل نیز در ثبت این نتایج تأثیرگذار بود.

در تعطیلات نیم‌فصل دوم بنا بر تصمیم هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان طلایی منش از سمت مربیگری پاس کنار گذاشته‌شده و نیمکت تیم فوتبال پاس همدان به اکبر محمدی سپرده شد تا برای بار سوم نیمکت پاس دچار تغییرات شود همچنین پوریا جراحی به‌عنوان مربی بدن‌ساز تیم فوتبال پاس همدان و نادر غبیشاوی از مربیان باسابقه فوتبال کشورمان نیز به‌عنوان مربی دروازه‌بانان پاس معرفی شدند تا نیمکت پاس تغییرات گسترده‌ای را ببیند.

 

در بازار نقل و انتقالات این تیم نیز احمد جمشیدیان بازیکن همدانی و سابق استقلال تهران و سپاهان اصفهان، داوود شاهواروقی بازیکن فصل گذشته فولاد نوین اهواز و نیم‌فصل اخیر شهرداری اردبیل، نوید خوش‌هوا بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی، راه‌آهن و پیکان تهران و محمد خزایی سنگربان نیم‌فصل اول تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با عقد قرارداد به تیم فوتبال پاس همدان پیوستند.

نیم فصل دوم شروعی دوباره برای تیم فوتبال پاس همدان است

جدایی اسحاق سبحانی کاپیتان نیم‌فصل اول تیم فوتبال پاس همدان و از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم نیز از نکات منفی پاسی‌ها در بازار نقل و انتقالات بود.

پاسی‌ها که در نیم‌فصل اول نتایج بسیار تلخی را کسب کردند و در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال هستند ۱۸ هفته دیگر فرصت دارند تا با کسب نتایج مناسب با جایگاه آبرومندانه‌ای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه کشور را در این فصل به پایان برسانند تا حداقل پایان خوشی داشته باشند.

نیم‌فصل دوم شروعی دوباره برای تیم فوتبال پاس همدان است تا با کادر فنی جدید و بازیکنان تازه‌واردی که جذب کرده است بهترین نتایج را کسب کند.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان پنجشنبه ۲۴ دی‌ماه میزان تیم فوتبال داماش گیلان است که این بازی ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

داماش گیلان نیز در نیم‌فصل اول نتوانست نتایجی مناسبی را کسب کند و از ۲۰ بازی تنها ۲۱ امتیاز به دست آورد تا در رتبه چهاردهم قرار بگیرد این تیم نیز در بازار نقل و انتقالات خریدهای مناسبی داشته که محمدرضا مهدی بازیکن باتجربه فوتبال کشورمان ازجمله خریدهای خوب داماش است.

این دیدار با توجه به فاصله بسیار نزدیک امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حکم یک فینال ۶ امتیازی را برای پاس و داماش دارد بر همین اساس انتظار ارائه بازی هجومی و زیبایی را از دوم تیم داریم.

به دنبال کسب بهترین جایگاه در نیم فصل دوم هستیم

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به تغییر کادر فنی تیم فوتبال پاس در تعطیلات زمستانی نیم‌فصل دوم اظهار داشت: تغییر در رأس کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان با تصمیم هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان صورت گرفت تا نیمکت این تیم در دور دوم مسابقات به اکبر محمدی سپرده شود.

حسن عزیزی افزود: اکبر محمدی از مربیان باتجربه که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف لیگ برتری، مربی تیم ملی امید ایران، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه خود دارد.

وی بابیان اینکه تیم فوتبال پاس از هیئت‌مدیره قدرتمند و صاحب‌نام در کشورمان برخوردار است، گفت: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و سایر اعضای هیئت‌مدیره در حد توان از تیم پاس حمایت کرده‌اند.

عزیزی عنوان کرد: پشتیبانی و حمایت مسئولین استان همدان در کنار فوتبال دوستان همدانی بزرگ‌ترین سرمایه تیم فوتبال پاس همدان است که باید به بهترین نحو در راستای موفقیت تیم از این حمایت‌ها استفاده شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه جایگاه پاس در انتهای جدول نیست بیان کرد: تیم فوتبال پاس از قدمت بالایی برخوردار است و عنوان آخرین قهرمانی فوتبال ایران را در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا یدک می‌کشد و این تیم با چنین افتخاراتی نباید در لیگ دسته اول فوتبال و انتهای جدول باشد.

وی عنوان کرد: در ۱۸ هفته باقی‌مانده تا پایان لیگ دسته اول فوتبال به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم تا با جایگاه مناسب و آبرومندانه‌ای لیگ دسته اول فوتبال را در این فصل به پایان برسانیم.

در هفته بیست و یکم پنجشنبه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۱۴ تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس میزبان تیم فوتبال داماش گیلان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار