تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با افتتاح بخش کلونوسکوپی، آندوسکوپی و سونوگرافی در کلینیک تخصصی کوثر اراک خدماتی که بیماران ارائه می شود یک دهم قیمتی است که در بخش های خصوصی پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۶۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 13 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مراسم افتتاح بخش کلونوسکوپی، آندوسکوپی و سونوگرافی در کلینیک تخصصی کوثر اراک گفت: امروز شاهد افتتاح سه دستگاه تشخیص درمانی شامل کلونوسکوپی، آندوسکوپی و سونوگرافی در کلینیک تخصصی کوثر اراک هستیم.

وی  اظهار کرد: برای راه اندازی این دستگاه ها اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال هزینه شده است.

ایشان به افزایش بیش از سه برابری مراجعات به کلینیک تخصصی کوثر اراک اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته مراجعات ماهانه به کلینیک تخصصی کوثر اراک سه هزار نفر بوده است که این میزان امسال به بیش از ۱۱ هزار نفر در ماه رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: با افتتاح این سه بخش خدماتی که بیماران ارائه می شود یک دهم قیمتی است که در بخش های خصوصی پرداخت می شود.

دکتر طاهر احمدی  بیماری سرطان روده بزرگ را یکی از سرطان های شایع در کشور و استان عنوان کرد و گفت: در کشورهای پیشرفت برای جلوگیری از این بیماری افراد بالای ۳۵ سال آزمایشات تشخیصی می دهند ولی متاسفانه در استان این موضوع کمتر مشاهده می شود.

ایشان در خاتمه یادآور شد : در صورت تشخیص به موقعه بیماری به راحتی و کمترین هزینه ای قابل درمان است و امیدواریم با مراجعه به موقع افراد شاهد کنترل این بیماری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار