کد خبر: ۱۶۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


توزیع نهال رایگان توسط اداره کل منابع طبیعی استان البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به مناسبت فرا رسیدن فصل درختکاری و نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی، توریع نهال رایگان در البرز آغاز شد.

براساس این گزارش، طرح توزیع رایگان نهال با هدف افزایش سرانه فضای سبز استان، اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و جنگل‌کاری، کاهش آلاینده‌های هوا، تولید آب، حفاظت خاک، جلوگیری از فرسایش و تولید رواناب هرساله اجرایی می‌شود.

در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر اداره کل منابع طبیعی اقدام به توزیع نهال رایگان از گونه‌های موجود در نهالستان بزرگ کرج از یکم بهمن‌ماه لغایت 21 اسفند سال‌جاری اقدام می‌کند.

براساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند در صورت آماده بودن عرصه مورد درخواست با مراجعه به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های مربوطه به شکل رایگان نهال دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید، درصورت عدم رعایت نکات فنی در خصوص انتقال نهال (خودروی فاقد پوشش مناسب) از تحویل نهال به متقاضی خودداری می‌شود.

بر اساس این گزارش، نهال‌های قابل توزیع نیز شامل سرو خمره‌ای، کاج تهران، سرو نقره‌ای، آیلان، زبان گنجشک، توت نرک، بنه، زیتون تلخ، داغداغان و ...است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار