مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بازنشستگان برای دریافت کار اعتباری خرید کالا به تامین اجتماعی مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 12 January 2016
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بازنشستگان برای دریافت کار اعتباری خرید کالا به تامین اجتماعی مراجعه کنند.

کیومرث فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، در خصوص جزئیات ارائه کارت اعتباری خرید کالا به بازنشستگان، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ دستور‌العملی در این خصوص به ما ابلاغ نشده‌ است.

وی از بازنشستگان خواست از مراجعه به تامین اجتماعی خودداری کنند و افزود: بر اساس آخرین اطلاعات افراد بازنشسته باید به بانکی که از آن حقوق ماهیانه خود را دریافت می‌کنند، مراجعه نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این بانک‌ها در استان کرمانشاه شامل بانک رفاه کارگران و به میزان کمتری پست بانک می‌باشد.

به گفته این مسئول در استان کرمانشاه 38 هزار نفر مستمری‌بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی مشمول طرح کار اعتباری خرید کالا می‌شوند.

فلاحی تاکید کرد: متاسفانه این بار هم این طرح به کارگران تعلق نگرفت و این در حالیست که این قشر بسیار نیازمندتر از سایر اقشار هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کارگران حتی حداقل دستمزد ماهیانه را هم ندارند، اظهار کرد: این در حالیست که بازنشستگان حداقل 800 هزار تومان دریافتی در ماه را دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: البته نباید فراموش کرد افراد مشمول این طرح بسیار گسترده هستند و دولت امکان پرداخت تسهیلات به همه جامعه را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار