سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: هنوز پولی برای اجرای خطوط جمع‌آوری فاضلاب حاشیه "آبشوران" به شرکت آب و فاضلاب داده نشده ‌است.
کد خبر: ۱۶۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 12 January 2016
سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: هنوز پولی برای اجرای خطوط جمع‌آوری فاضلاب حاشیه "آبشوران" به شرکت آب و فاضلاب  داده نشده ‌است.

علی سرمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه ساماندهی آبشوران از ابتدا و در سال‌های 86 و 87 به شرکت آب و فاضلاب شهری سپرده شد و پس از مدتی در سال 90 شرکت آب منطقه‌ای متولی آن شد.

به گفته این مسئول، قرار بود ساماندهی آبشوران در دو بخش اجرای کانال و اجرای خطوط فاضلاب حاشیه رودخانه انجام شود، اما در این مدت شرکت آب منطقه‌ای فقط به اجرای کانال پرداخت و خطوط فاضلاب حاشیه رودخانه مغفول ماند.

وی با اشاره به پیگیری‌های اخیر صورت گرفته از سوی استانداری و وزارت نیرو، خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد برای اجرای خطوط فاضلاب، 21 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب شهری بدهند که هنوز خبری از تخصیص آن نیست.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مقرر شده بود از محل ماده 180 ملی، 21 میلیارد تومان برای اجرای خطوط فاضلاب حاشیه آبشوران به شرکت آب و فاضلاب داده شود که این رقم هنوز تخصیص پیدا نکرده ‌است.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل ما عدم تخصیص بودجه است ادامه داد: در صورتی که این 21 میلیارد تومان تا پایان سال مالی 94 تخصیص یابد، در سریع‌ترین زمان کار را به مناقصه می‌گذاریم و پیمانکار را انتخاب خواهیم کرد.

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: مشخص نیست برای اجرای کل خطوط چه رقمی اعتبار مورد نیاز است، اما در صورتی‌که به موقع تخصیص اعتبار داشته باشیم و سایر دستگاه‌ها خصوصا شهرداری همکاری کنند، می‌توان کل خطوط را یک‌ساله اجرا کرد و چندین پیمانکار برای بخش‌های مختلف آن در نظر گرفت.

به گفته سرمد خطوط فاضلاب اطراف آبشوران از میدان آزادگان تا انتها که به رودخانه قره‌سو وارد می‌شود حدود 30 کیلومتر است.

وی ادامه داد: اکنون در چند نقطه از جمله چهارراه مدرس و میدان شهید گمنام، فاضلاب وارد رودخانه آبشوران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار