مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال گفت: با حضور ۲۵۶ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد طرح فلاح در شهرستان خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 11 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازخلخال، صفر فتح‌الله‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح فلاح برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: امسال 256 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با حضور در جلسات طرح فلاح از محتوای آموزشی و برنامه‌های دینی در این طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی در مورد نحوه اجرای این طرح در سطح شهرستان افزود: در این جلسات به مدت 40 ساعت به شبهات دینی، مسائل و مباحث شرعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان توسط مشاوران مذهبی و مبلغان دینی و حوزوی پاسخ داده شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال طرح فلاح را یکی از برنامه‌های منحصر به ‌فرد حوزه‌ فرهنگی کمیته‌ امداد برشمرد و بیان کرد: این طرح با هدف تعمیق باورها و ارتقای رفتارهای دینی، ترویج فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر برای خانواده‌های تحت پوشش برگزار می‌شود.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه راه و روش صحیح زندگی و رستگاری در دنیا و آخرت مهمترین موضوع در جلسات طرح فلاح است، تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت عزت و کرامت انسانی از دیگر اهداف کمیته‌ امداد در برگزاری نشست‌های دینی در قالب طرح فلاح است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال ارائه‌ این نوع خدمات فرهنگی را در مصون‌سازی اقشار بی‌بضاعت از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: کمیته‌ امداد به منظور آشنایی بیشتر مددجویان با مبانی دینی، معرفتی و تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی اقدام به برپایی چنین جلساتی می‌کند تا آنان بیش از پیش با موضوعات پیرامونی خود آشنا شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار