کد خبر: ۱۶۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 11 January 2016


دبیر فدارسیون ورزش‌های رزمی گفت: فعالیت هیئت‌های رزمی بانوان در استان البرز بسیار کمرنگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی رشیدی ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت‌های ورزش‌های رزمی در کرج اظهار داشت: توجه به فعالیت هیئت‌های ورزشی و حمایت از این هیئت‌ها باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان ورزشی باشد.

وی ادامه داد: برخی از هیئت‌های ورزشی نیازمند حمایت بیشتر هستند تا رشته ورزشی بیشتر در بین مردم فرهنگ سازی شود و علاقمندان بیشتری را به خود جذب کند.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش رزمی البرز در بخش بانوان کمرنگ است افزود: کمرنگ بودن هیئت ورزشی رزمی بانوان در البرز به عنوان یک نقص است و باید این مهم هر چه سریعتر برطرف شود چرا که این رشته ورزشی نیز در بین بانوان علاقمندان بسیاری را دارد.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که بانوان نیز در رشته‌های مختلف ورزشی حضوری پررنگ و موثر داشته باشند و بتوانند حائز رتبه‌های برتر شوند.

رشیدی با اعلام اینکه البته فعالیت و رونق بیشتر هیئت‌های ورزشی نیازمند حمایت‌های مالی است و از آنجایی که نمی‌توانیم در بخش حمایت‌های مالی به اداره کل وابستگی داشته باشیم لذا حامیان مالی در این زمینه می‌توانند بسیاری از مشکلات هیئت‌های ورزشی را مرتفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار