مدیرکل فرودگا‌ه‌های استان گلستان گفت: طرح‌های عمرانی فرودگاه بین‌المللی گرگان با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و افزایش پروازها نیز انجام شده است.
کد خبر: ۱۶۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 11 January 2016

تیمور امیری  اظهار داشت: ساخت سر در فرودگاه گرگان با 240 میلیون تومان اعتبار در حال اجراست که تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیک داشته است.

 وی افزود: زهکشی و ساخت زیرساخت‌های باند فرودگاه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز انجام شده و اعتبارات ساخت پارکینگ حجاج نیز جذب شده و تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیک داشته و 800 ملیون تومان برای اجرای این طرح جذب شده است.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: با توجه به میزان گردش مسافر ساخت ترمینال مسافران نیز در فضای 9 هزار مترمرع با تجهیزات مدرن شرکت فرودگاه‌های کشور آغاز شده و تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته است.

 امیری گفت: امیدواریم این طرح تا شهریور ماه سال آینده آماده افتتاح شود و با 20 میلیارد تومان از اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور احداث می‌شود.

 وی اظهار کرد: با جذب 2 میلیارد تومان اعتبار نیز ساخت پاویون فرودگاه نیز آغاز شده که تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و سوله چندمنظوره نیز برای استفاده در حوادث غیرمترقبه نیز در حال ساخت است.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تکمیل و افزایش باند فرودگاه و افزایش پروازها را از دیگر برنامه‌های فرودگاه گرگان اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون 57 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه گرگان انجام می‌شود که این به 61 پرواز افزایش یافته و یک پرواز از تهران به آن افزوده شده است.

 امیری تصریح کرد: در مجموع طرح‌های عمرانی فرودگاه بین المللی گرگان با 450 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار