شکوفه شهابی پور اولین شهردار زن هرمزگان که 5 سال در شهر سرگز احمدی به عنوان شهردار این منطقه فعالیت داشت، اکنون در مسئولیتی سخت و سنگین به عنوان شهردار ناحیه ویژه شهرک پیامبراعظم شهر بندرعباس که بافت متراکم مسکن مهر در آن قرار دارد، منصوب شد.
کد خبر: ۱۶۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 11 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اواسط آذرماه سال 1389 و در زمان استانداری حسین هاشمی تختی بود که مراسم افتتاح شهرداری شهر سرگز احمدی و انتصاب اولین شهردار زن در هرمزگان با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مردم در این منطقه برگزار شد و شکوفه شهابی پور به عنوان اولین شهردار زن کار خود را آغاز کرد.
 
این انتصاب پوشش وسیعی در سطح اخبار ملی داشت و رسانه های مختلفی در کشور این خبر را درج و بعدها در گفتگوهای مختلفی با این شهردار زن در هرمزگان به بحث در خصوص این انتصاب پرداختند. وی در طول 5 سال اخیر به عنوان شهرداری موفق در این منطقه مطرح بود تا این که شهرداری بندرعباس تصمیم گرفت تا با هدف کاستن از مشکلات و مسائل مجموعه مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم در شمال غربی شهر بندرعباس، شهردار ویژه ای را برای این منظور منصوب کند.
 
 به این ترتیب روز گذشته شکوفه شهابی پور به عنوان اولین شهردار زن ناحیه در بندرعباس از سوی روح الله مرادی شهردار منطقه سه بندرعباس منصوب شد تا ناحیه ویژه محدوده شهرک پیامبر اعظم را در حوزه شهری مدیریت کند.
 
 شهابی‌پور احمدی داراى مدرک فوق لیسانس شهرسازى است.
 
شهردارى ناحیه ویژه در نزدیکى شهرک پیامبر اعظم (ص) قرار دارد که در آن مکان انبوهى از ساخت و سازهاى مسکن مهر بنا نهاده شده است.  یکى از علت‌هاى تأسیس شهردارى ناحیه ویژه، همکاری ویژه شهردار بندرعباس و دیگر مدیران در جهت انجام اقدامات عاجل برای ایجاد تحول و بهبود خدمات‌دهی به شهروندان در سطح ناحیه ویژه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار