مدیرکل ورزش و جوانان لرستان
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان در ایام دهه فجر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ برنامه ورزشی را در سطح استان لرستان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۶۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 09 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان شنبه، 19 دی‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان، ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان در ایام دهه فجر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ برنامه ورزشی را در سطح استان لرستان برگزار می‌کند.
وی عنوان کرد: از دستگاه‌ها و کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر انتظار می‌رود اگر برنامه ورزشی برای اجرا دارند آن‌را وارد کمیته ورزشی کنند که توسط این کمیته اجرا شود.
عزیزپور با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در ایام دهه فجر، ادامه داد: این مسابقات در ۱۰ رشته برای آقایان و شش رشته برای بانوان در سراسر استان طی ۱۰ روز دهه فجر برگزار می‌شوند.
وی تدارک بازی فوتسال منتخب لرستان با ملی پوشان سابق طی دهه فجر را از برنامه‌های این کمیته دانست و افزود: چند همایش پیاده‌روی خانوادگی و صعود به کوه‌های نزدیک نیز از برنامه‌های دهه فجر این کمیته است که به‌طور همزمان در سراسر استان برگزار می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسابقات ورزشی در ۱۵ رشته در همه شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار