آیت الله علم الهدی:
آیت الله علم الهدی اظهار تاسف کرد که عقود اسلامی‌ ماهیت اصلی خود را از دست داده و در‌حال‌حاضر تمامی‌فتنه‌ها در نظام بانکی ما اتفاق می‌افتد که رهبری نیز بارها هشدار داده‌اند.
کد خبر: ۱۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 22 March 2015

به گزارش تابناک، امام‌جمعه مشهد در گفتگو با روزنامه محلی شهرآرا با انتقاد از وضعیت سیستم بانکی کشور گفت: متاسفانه در‌خصوص اقدامات دانش‌بینان و فعالیت‌های تولید محور شاهد وجود یک تعارض نامطلوب از‌سوی بانکها هستیم که برای پیشبرد اهداف نظام باید این مشکلات از‌سوی مسئولان مربوط‌ مرتفع شود.

٦هزار‌میلیارد تومان اعتبار معطلی که دست بانک‌هاست

وی با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا در حوزه‌های مالی و اقتصادی در کشور به وجود آمده است، عنوان کرد: همین رخدادها سبب کشیده شدن بیشتر سرمایه‌های مردم به سوی بانک‌ها و جمع شدن بیش از شش‌هزار‌میلیارد تومان اعتباری شده که به‌دلیل بی‌تدبیری مسئولان بانکی کشور معطل مانده است.

آیت‌ا... علم‌الهدی با طرح این سوال که چه شغلی در کشور ٢٥‌درصد سود دارد که باید ٢٢‌درصد آن را به بانک‌ها بپردازد، اضافه کرد: مطمئنا بخش تولیدی کشور نیز به هیچ وجه نمی‌تواند جواب‌گوی این میزان سود باشد.

عقود اسلامی‌ماهیت خود را از دست داده است

وی همچنین با ابراز تاسف از این که عقود اسلامی‌ماهیت اصلی خود را از دست داده است، تاکید کرد: در‌حال‌حاضر تمامی‌فتنه‌ها در نظام بانکی ما اتفاق می‌افتد و مقام معظم رهبری نیز در این‌باره تاکنون بارها هشدار داده‌اند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص نقش رسانه‌ها برای تبیین هر چه بهتر فرمایشات مقام معظم رهبری نیز افزود: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند با فرمول‌بندی دغدغه‌های رهبری، از طریق حساس ساختن مردم، مسئولان را در مسیر درست قرار دهند.

برخورد آمریکا، برخورد مذاکره‌ای نیست

آیت‌ا... علم‌الهدی همچنین در‌خصوص موضوع مذاکره هسته‌ای ایران با کشور‌های غربی گفت: برخورد آمریکا با ما برخورد مذاکره‌ای نیست و آن‌ها باید بدانند که فناوری هسته‌ای یک جریان پویاست و کاملا برگشت‌پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار