دادستان دادسرای نظامی ایلام:
دادستان دادسرای نظامی ایلام با اشاره به اینکه اقتدار پلیس نتیجه اعتماد مردم است، گفت: عزت، اقتدار و هوشیاری و جلب مشارکت عمومی از مهمترین دستاوردهای چند سال اخیر نیروی انتظامی می باشد.
کد خبر: ۱۵۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 06 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، دادستان دادسرای نظامی ایلام با اشاره به اینکه اقتدار پلیس نتیجه اعتماد مردم است، گفت: عزت، اقتدار و هوشیاری و جلب مشارکت عمومی از مهمترین دستاوردهای چند سال اخیر نیروی انتظامی می باشد.
ایرنا از پایگاه خبری پلیس، بهرام عظیمی در نشست آموزشی، توجیهی ویژه کارکنان انتظامی شهرستان ایلام ولایت مداری را مهم ترین ویژگی نیروهای مسلح کشور خواند.
وی افزود: طبق فرمایات رهبر معظم انقلاب، عزت، اقتدار و هوشیاری از مهمترین ویژگی های نیروی انتظامی است و این مهم با خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی و کسب رضایتمندی مردم از عملکرد امروز پلیس به دست آمده است .
عظیمی ادامه داد: مراجع قضایی درصدد کمک و همکاری با پلیس بوده تا بتواند از بار روحی، روانی ماموریت های خطیر پلیس کاسته و به استمرار امنیت در جامعه کمک شایانی کند.
دادستان دادسرای نظامی ایلام میزان و معیار اقتدار پلیس در جامعه اسلامی را مبتنی بر اعتماد و رضایت عمومی دانست و گفت: احترام و رعایت ادب متقابل بین پلیس و مردم و رعایت اصل تکریم در مناسبات انسانی و روابط اجتماعی موجب اعتماد عمومی و تحقق شعار مردم داری پلیس می شود.
عظیمی یادآور شد: با به خطر افتادن امنیت اجتماعی، آرامش خانواده ها از بین می رود و تشویش، اضطراب و ناآرامی جای آن را می گیرد، به همین خاطر مرتفع شدن بسیاری از نیازهای آدمی در گرو تامین امنیت می باشد و وظیفه پلیس غلبه بر تهدیدات و ناهنجاری ها بوده تا زندگی مردم را در آرامش و تعامل به جریان بیندازد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بین دستگاه قضا و پلیس به عنوان ضابطان قضایی و برگزاری چنین نشست هایی را ضروری خواند و افزود: همکاری بین مسئولان قضایی و کارکنان انتظامی در کشور عزیز ما برقرار است و این وجه تمایز کشور ما نسبت به کشورهای دیگر است.
دادستان دادسرای نظامی ایلام خدمت به مردم و برخورد با مجرمان و هنجار شکنان و حفظ امنیت را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دانست و گفت: تعامل و همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، ارتقای امنیت در جامعه و رضایت مردم را در پی خواهد داشت و حفظ این امنیت با حمایت های بی دریغ و همه جانبه دستگاه قضایی از نیروی انتظامی حاصل خواهد شد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار