مدیرکل بیمه سلامت از پوشش ۸۰ درصدی بیمه سلامت در استان خبرداد و گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۱۵۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 05 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی علیزاده با اشاره به بهره‌مندی یک میلیون و 200 هزار  هرمزگانی تا پایان آذر ماه سال جاری از مزایای بیمه سلامت اظهارداشت: از این تعداد، 29661 جلد دفترچه ویژه کارکنان، 6974 جلد از سایر اقشار نظیر؛ بهزیستی، بنیاد شهید و دانشجویان، 271543 بیمه روستایی، 74960 بیمه سلامت و 4775 جلد نیز بیمه ایرانیان است.
 
وی در ادامه با اشاره به جمعیت یک میلیون و 500 نفری استان هرمزگان تصریح‌کرد: بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه  سلامت قرار دارند.
 
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان با اشاره به بهره‌مندی 80 درصد از جمعیت  استان هرمزگان از مزایای بیمه سلامت ابرازداشت: با توجه به همپوشانی بیمه سلامت و تامین اجتماعی، استفاده همزمان کارکنان دولت و خانواده‌های آنان از بیمه تامین اجتماعی، همپوشانی بیمه‌ها را در اکثر استان‌ها در‌پی داشته‌است.
 
علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود ابرازداشت: در راستای واگذاری امور بیمه‌گری سازمان بیمه سلامت ایران و عقد قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان هرمزگان با دفتر پیشخوان دولت در 12 شهرستان، دفاتر پیشخوان صدور دفترچه بیمه سلامت راه اندازی شده است.
 
وی تصریح کرد: این دفاتر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، کیش، درگهان، حاجی آباد، سیریک، قلعه قاضی، هرمز و زیارتعلی راه‌اندازی شده است.
 
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان ابرازداشت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت قادرند دفترچه بیمه برای متقاضیان هرمزگانی صادر کنند.
 
وی گفت: علاوه بر راه اندازی دفاتر مذکور، به منظور ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان و تسریع در صدور دفترچه، درخواست راه اندازی 12 دفتر پیشخوان دولت به استانداری ارائه شده که در صورت صدور مجوز، در ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
 
علیزاده ادامه داد:  دفاتر یادشده در شهرستان‌های سیریک، پارسیان، رودان، حاجی‌آباد، لیردف جاسک، بندرلنگه، جغین رودان، بندرعباس، بستک راه اندازی می‌شود.
 
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان با تاکید بر توسعه و راه اندازی این دفاتر به منظور ارائه خدمات بهتر به متقاضیان اذعان داشت: افزایش دفاتر پیشخوان دولت برای صدور دفترچه بیمه سلامت و بکارگیری افراد متخصص و با کارآیی لازم در پاسخگویی به مردم از ضروریات است.
 
وی تصریح‌کرد: با مشارکت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و سازمان بیمه سلامت ایران در طرح بیمه سلامت همگانی تحولی عظیم و ماندگار را در کارنامه نظام سلامت کشور بوجود آمد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار