فرماندار هرسین با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص شهرداری هرسین، گفت: 10 روز است که شهرداری هرسین با انتصاب سرپرستی جدید، به امور مردم این شهر را رسیدگی می‌کند.
کد خبر: ۱۵۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 January 2016
فرماندار هرسین با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص شهرداری هرسین، گفت: 10 روز است که شهرداری هرسین با انتصاب سرپرستی جدید، به امور مردم این شهر را رسیدگی می‌کند.

یاور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: پس از آنکه شهردار قبلی هرسین (مهندس محمدصادق قاسمی) به دلیل انجام یکسری تخلفات اداری، با حکم مراجع ذیربط منفک از خدمت شد، اعضای شورای شهر هرسین یکی از پرسنل شهرداری (محمدکرم شیخی) را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.

وی ادامه داد: حدود 10 روز است که این سرپرست جدید در شهرداری هرسین مشغول کار است و شهردار قبلی دیگر هیچ نقشی در فرآیند مدیریت شهری هرسین ندارد.

فرماندار هرسین در پاسخ به این سوال که اگر شهردار قبلی منفک از خدمت شده، چرا در همایش شهرداران سراسر کشور در کیش حضور یافته است، گفت: برنامه‌های مربوط به حضور در اجلاس شهرداران سراسرکشور در کیش از جمله رزرو بلیط و ... قبل از انتصاب سرپرست جدید در شهرداری هرسین انجام شده بود، بنابراین ایشان به عنوان شهردار هرسین در آن همایش حضور نداشته است، بلکه حضوری صرفا شخصی داشته است.

محمدی تصریح کرد: در هر صورت شهردار قبلی (قاسمی) دیگر هیچ سمتی در شهرداری هرسین ندارد و در حال حاضر سرپرست جدید این شهرداری (شیخی) مشغول به کار است.

فرماندار شهرستان هرسین اظهارکرد: موضوع مربوط به شهردار هرسین و حواشی آن عملا تمام شده است.

گفتنی است: شهردار قبلی هرسین (قاسمی) به حکم صادر علیه خود که مبنی بر انفصال از خدمت او می باشد به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و تا زمان اعلام قطعی این موضوع می تواند به مدت سه ماه در محل کار خود ادامه فعالیت کند، اما شورای شهر هرسین این موضوع را نپذیرفته و دست به انتصاب یک سرپرست جدید برای تصدی مدیریت شهرداری هرسین زده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار