از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت
مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در بخش دام سبک به 6 هزار و 902 نفر از بیمه‌گذاران در استان خسارت پرداخت شده است، گفت: میزان خسارت پرداخت شده در این مدت 9 میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۱۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 04 January 2016

جواد غنچه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در بخش بیمه دام سبک یک‌هزار و 910 نفر در استان اقدام کرده‌اند که در این مدت 97 هزار و 980 رأس دام سبک بیمه شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بخش بیمه دام سنگین نیز از ابتدای سال تاکنون 304 نفر بیمه‌گذار اقدام کرده و 2 هزار و 34 راس دام بیمه شده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به بیمه باغات از ابتدای سال تاکنون در سطح استان توسط این صندوق گفت: در این مدت 4 هزار و 287 نفر بیمه‌گذار توانسته‌اند، 4 هزار و 314 هکتار از اراضی باغی خود را زیرپوشش بیمه قرار دهند.

غنچه ادامه داد: همچنین در بخش بیمه زراعت نیز از ابتدای سال تاکنون 9 هزار هکتار توسط 10 هزار و 36 نفر از بیمه‌گذاران در سطح استان بیمه شده‌ است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در بخش دام سبک به 6 هزار و 902 نفر از بیمه‌گذاران در استان خسارت پرداخت شده است، یادآور شد: میزان خسارت پرداخت شده در این مدت 9 میلیارد ریال بوده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون در بخش دام سنگین 760 میلیون ریال غرامت به خسارت‎دیدگان این بخش پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان غرامت به 102 نفر از بیمه‌گذاران پرداخت شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار