مدیرفنی باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: اکسین‌البرز در کرمانشاه کار سختی در پیش دارد.
کد خبر: ۱۵۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 03 January 2016
مدیرفنی باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: اکسین‌البرز در کرمانشاه کار سختی در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، یوسف زارعی در جمع خبرنگاران، از انگیزه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه جهت دیدار مقابل اکسین البرز خبر داد.

مدیر فنی باشگاه بعثت کرمانشاه اظهارکرد: در حال حاضر شرایط تیم بعثت بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بسیار بالایی بر سر تمرینات حاضر می‌شوند و با عشق و علاقه فراوان تمریناتی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته را انجام می‌دهند.

وی افزود: همچنین در کنار بازیکنان، کادر فنی نیز بسیار با انگیزه و قوی کار می‌کنند.

زارعی با اشاره به خریدهای نیم فصل مسابقات لیگ دسته دوم گفت: جا دارد از مدیریت باشگاه بسیار تشکر کنم که توانستند با نظر کادر فنی بازیکنان بسیار خوبی را جذب باشگاه کنند.

مدیرفنی باشگاه بعثت در خصوص دیدار مقابل اکسین البرز گفت: شناخت بسیار خوبی از اکسین البرز داریم و در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم.

زارعی ضمن دعوت از هواداران و مسئولان کرمانشاه اظهارکرد: از هواداران انتظار داریم در این هوای سرد نیز مانند همیشه دلگرمی برای ما و بازیکنان باشند و هواداران این را بدانند که با تشویق‌های خود انگیزه بازیکنان را دوبرابر خواهند کرد. البته حمایت و حضور مسئولان نیز باعث انگیزه دوچندان ما و بازیکنان خواهد شد.

به گزارش ایسنا: در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه فردا(دوشنبه، 14 دی)راس ساعت 14 در ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه به مصاف تیم دوم جدول یعنی اکسین البرز می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار