رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری متصدی کافی نتی که اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی مراجعینش می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 03 January 2016
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری متصدی کافی نتی که اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی مراجعینش می کرد، خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی شفیعی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که مبلغ چهار میلیون و 600 هزار ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی اش برداشت شده، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و اقدامات تخصصی متوجه شدند با وجه سرقتی شارژ تلفن همراه خریداری شده است، لذا با هماهنگی مقام قضایی افرادی را به این پلیس احضار کردند که همه آنها ادعا داشتند شارژهای خود را از یک کافی نت تهیه کرده اند، با توجه به این موضوع، بررسی های لازم در مورد کافی نتی که خرید ها از آن جا انجام گرفته بود، انجام شد و سرانجام کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

شفیعی با اشاره به این که متهم به بزه انتسابی معترف و در بازجویی ها اذعان داشت: زمانی که شاکی برای پرداخت اینترنتی به کافی نت من مراجعه می کرد با سوء استفاده از غفلت وی پس از یادداشت کردن مشخصات کارت اقدام به خرید شارژ از حساب ایشان و فروش آن به دیگران می کردم.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست که برای پیشگیری از برداشت های غیرمجاز علاوه بر تغییر دوره ای رمز کارت خود از اعتماد بی جا و در اختیار قرار دادن رمز حساب بانکی خود به دیگران خودداری کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار