نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حاکمان جاهل و ناپخته آل سعود باید بدانند خون به ناحق ریخته عالم شهید شیخ نمر و حجاج مظلوم منا زمینه زوال و نابودی آنان را فراهم کرده و خواب راحت را از آنان سلب می کند.
کد خبر: ۱۵۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 02 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی عصر شنبه با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت شیخ النمر توسط آل سعود ابراز داشت: با کمال تاسف و تاثر بار دیگر رژیم سفاک و خون آشام آل سعود دست به جنایت جدیدی زد و عالم مجاهد و مبارز آیت الله شیخ باقر نمر را به شهات رساند وقلب مسلمانان دنیا را در حالیکه هنوز در غم حادثه منا دردناک هستند، جریحه دار کرد.
وی در این بیانیه اظهار داشته: امروز خاندان آل سعود مغرورانه با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و صرف پولهای نفتی با رویکرد پرورش گروه های تکفیری و سیاست خفقان و دیکتاتوری داخلی و تجاوز نظامی به کشور اسلامی یمن راهی را در پیش گرفته اند که جز باتلاق و هلاکت و نابودی آنان چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در بیانیه خود اعلام داشت : شهادت این عالم برجسته را به جهان اسلام و امت بیدار اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال نصرت و پیروزی مسلمانان و نابودی آل سعود را مسئلت دارم.
وزارت کشور عربستان امروز شنبه از اعدام شیخ باقر نمر النمر رهبر شیعیان این کشور خبر داد.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان است که در تاریخ 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.
دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی عربستان چندی پیش حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر را تایید کردند که این مساله مورد اعتراض علما، اندیشمندان و سازمان های اسلامی و بین المللی قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار