معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: موضع‌گیری جناحی فرمانداران، بخشداران و یا مسئولان از کاندیدای خاص در هنگام انتخابات اعتماد و اطمینان مردم را از دستگاه‌های اجرایی سلب می‌کند.
کد خبر: ۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰ 29 January 2015

به گزارش فارس از شیراز، جوانشیر کدخداپور عصر امروز در گردهمایی بخشداران استان فارس در سخنانی اظهار داشت: اگر مردم احتمال دهند که مدیر سیاسی مسئول انتخابات آلت دست دیگران شده باشد، جایگاه و موقعیت وی نزد اقشار مختلف جامعه پائین می‌آید و ضربه جبران‌ناپذیری به موقعیت او وارد می‌آید.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت اجرای عدالت، دفع حداقلی و جذب حداکثری است، افزود: مسئولان و مدیران اجرایی باید در برابر تمام آحاد جامعه یکسان عمل کنند مگر در برابر افراد و یا گروه‌هایی که مخالف انقلاب اسلامی ایران باشند.

کدخداپور تصریح کرد:برای اجرای قانون که از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی است، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بنابر وظیفه‌ای که بر دوش دارند این امر مهم را در این استان اجرایی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس بیان داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی امام راحل در تمام سخنرانی‌های خود مردم را به وحدت و همدلی دعوتمی‌کرد، چراکه راز موفقیت هر ملتی در این پیام نهفته است.

کدخداپور بیان کرد: کشور همچنان در تحریم‌های اعمال‌شده بسر می‌برد اما در طول مدت پس از انقلاب مردم با دست‌خالی خرابی‌های ناشی از جنگ را بازسازی کردند و هرسال با اشتیاق و شور و شوق بیشتری پای صندوق‌های رأی رفته و در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: استعمار همواره با بهانه‌های مختلف به‌ویژه با نشان‌دادن جلوه‌های باطل که لباس حق پوشیده‌اند و نیز شکل‌گیری وهابیت و انجمن حجتیهکه به‌ظاهر از اسلام دفاع می‌کردند و در باطن مخالف اهداف امام و انقلاب اسلامی بودنددرصدد خاموش کردن نهضت بیداری در ایران و منطقه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: دولتمردان که امانت‌دار خون شهدا و انقلاب هستند باید در تمام زمینه‌ها هوشیار بوده و اجازه اختلاف‌افکنی به بهانه‌هایی مانند شیعه و سنی را به‌دست دشمن ندهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار