کد خبر: ۱۵۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 01 January 2016
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: رهبری اخطار داده‌اند که فتنه‌ای بزرگ در راه است و به نظر من این فتنه یک فتنه جهانی است و برای مقابله با دشمن باید قدرت کسب کرد.

به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام مهدی طائب در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد حظیره این شهر اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ فتنه ۸۸ مردم ما را واکسینه کرد و دیگر فتنه‌ای آنها را غافلگیر نخواهد کرد اما ایشان از فتنه‌ای بزرگتر نیز خبر دادند و به نظر من این فتنه، فتنه جهانی است و برای مقابله با دشمن و سردمداران این فتنه باید قدرت و آمادگی کسب کنیم.

وی افزود: باید مقابله با فتنه را به دنیا آموزش داد و همگان هوشیار باشند که فتنه در فضای غفلت رخ می‌دهد، همچنان که کسی فکر نمی‌کرد فردی که هشت سال نخست‌ وزیر کشور بود با نظام در بیفتد یا روحانی که سال‌ها در خدمت نظام بود این چنین زیر پای خود را خالی کند.

طائب خاطر نشان کرد: اگر غفلت نباشد فتنه روی نخواهد داد بنابر این باید با هوشیاری ریشه‌های فتنه را شناخت، همانگونه که رهبر معظم انقلاب ریشه‌های فتنه را شناختند اما نگفتند که ریشه فتنه از کجا می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با دشمن باید قدرت کسب کرد، تأکید کرد: از نظر ما نیز ساخت بمب اتم حرام است و وقتی علم هسته‌ای را به دست آوردیم دشمنان ما دائم در هراس بودند که ما امکان ساخت بمب هسته‌ای را به دست آورده‌ایم اما بر خلاف تصور دشمن از این علم در راستای ساخت رادیوداروها و سوخت هسته‌ای استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: اما امروز دشمن به ما پاسخ دهد وقتی که نفت را از ما نمی‌خرند و سوخت هسته‌ای ما را نیز در پی مذاکرات خود تحریم‌ کرده‌اند، باید چه کنیم؟

وی تصریح کرد: ایران با تدابیر مقام معظم رهبری از فتنه‌ها و دسایس آمریکا و اسرائیل مصون ماند و نه تنها این مصونیت را برای مرزها حفظ کرد بلکه کشورهای همسایه را نیز در راه جلوگیری از نفوذ آمریکا در منطقه حمایت کرد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به وقایع رخ داده در زمان ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری گفت: به نوه امام خمینی (ره)‌ نصیحت می‌کنم که باید خود را پاک نگاه داری و مقدس بمانی چرا وقتی به تو گفتند علامه، توی دهانشان نزدی زیرا علامه عالم به همه علوم است.

وی تصریح کرد: این‌ها می‌‌خواهند از طریق مجلس خبرگان به رهبری فشار وارد کنند اما اگر در زمان امام خمینی (ره) بحث از نظارت مجلس خبرگان بود به واقع عکس‌العمل امام چه بود و آیا به آنها تو دهانی نمی‌زدند.

طائب تأکید کرد: نظارت بد نیست اما ناظر باید اعلم از منظور باشد و زمانی که بحث نظارت مطرح می‌شود مشخص است که توطئه‌هایی در کار است.

وی در خاتمه خطاب به حجت‌الاسلام سید حسن خمینی بیان کرد: جناب آقاسید حسن خمینی وقتی هاشمی‌رفسنجانی شما را علامه خطاب می‌کند یعنی دارد شما را خرج می‌کند پس چرا حواستان جمع نیست و در مقابل این القاب واکنش نشان نمی‌دهید.



فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار