سبد كالا باز هم حاشيه‌ساز شد
توزيع سبد کالا در تعاوني مرزنشينان پارس آباد اين روزها با حاشیه‌هايی همراه بود، حاشیه‌هایی که حكايت از ساعتها انتظار خانوار در صف طولاني براي گرفتن يك قلم كالا دارد. این روزها در پارس آباد شاهد خانوار مرزنشيني هستیم که برای دریافت چند قلم کالای ناچیز ...
کد خبر: ۱۵۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 31 December 2015

توزيع سبد کالا در تعاوني مرزنشينان پارس آباد اين روزها با حاشیه‌هايی همراه بود، حاشیه‌هایی که حكايت از ساعتها انتظار خانوار در صف طولاني براي گرفتن يك قلم كالا دارد. 

این روزها در پارس آباد شاهد خانوار مرزنشيني هستیم که برای دریافت چند قلم کالای ناچیز از جمله چند کیلو برنج مجبورند ساعت ها در صفوفی عریض و طویل بمانند.

در حالي كه توزیع این گونه بسته های حمایتی صرفا برای کمک به خانوار مرزنشين و جهت رفاه حال آنان است ولی در عمل چندان شأن شهروندان پارس آبادي در نظر گرفته نشده است.

متاسفانه صف‌های شکل گرفته در جلوي تنها مركز عرضه كالا مرزنشينان در پارس آباد طی چند روز گذشته صحنه های تاسف باری را رقم زده است. نبود جا در مکان‌های توزیع، اطلاع‌رسانی ضعیف و عدم حفظ کرامت شهروندان همگی از جمله مشکلات طرح سبد کالا براي خانوار مرزنشين بوده که بر همگان نمایان است.

اين در حالي است كه توزیع سبد کالا در سنوات گذشته خاطرات تلخی را برای مردم داشت که صحنه‌های ناهنجاری را در اذهان عمومی ثبت کرد و برخی رسانه‌های فرصت‌طلب خارجی شروع به‌تحقیر نظام کردند. / آران مغان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
روح الله علی بیگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
ضمن عرض سلام خدمت نویسنده محترم متاسفانه قلم تندی دارید و این اصلا خوب نیست بهر جهت نمیشود برای جذب مخاطب از هر نوع شیوه نگارشی بهره برد اینقدر که شما موضوع را مرموز و پر التهاب بیان کرده اید دیگر رسانه ها تا کنون نکرده اند ..
شما میفرمائید که اطلاع رسانی ضعیفی شده بعد میفرمائید مردم در صفوف طویل مانده اند ؟؟ پس اطلاع رسانی ضعیف نبوده .. کالاهای عرضه شده دقیقا بتعداد افراد عضو تعاونی مرزنشین بسته بندی شده تنها مردم محترم باید حوصله بخرج دهند و جهت تحویل کالای خود زیاد عجله نداشته باشند .. این کالایی که شما ناچیز خطاب میکنید ناچیز نیست بهر جهت متعلق به خود مردم است حق گرفتنیست هرچند سر سوزنی باشد باید برای دریافت آن به نوعی تلاش کرد .
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: حق گرفتنی است! این استدلال مناسبی برای عدم مدیریت مناسب در توزیع مایحتاج مردم به قیمت پایمال کردن شخصیت آنها نیست. می شود تدابیری اندیشید که مردم مجبور نباشند برای گرفتن حق خود کرامتشان را زیر پا بگذارند و به قول شما تلاش کنند؟ اگر این راه و روشها تلاش است، پس مردم ژاپن و ... چگونه تلاش می کنند؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
جناب تابناک. این نتیجه فکر دولت مردان این مملکت هست که مردم را به خاک سیاه نشانده است.
زیر پوست این مملکت هرج و مرج بیداد میکنه.
بیکاری و بی پولی و رکود دارد پدر مردم را در می آورد و شما از چند قلم ناچیز سخن میگویید.
این دولت هستش که مردم را به جان هم انداخته.
نوک انتقاد قلمتان را به طرف دولت و دولتیهای قبل نشانه بگیر که هر چه میکشیم از دست آنهاست.
روح الله علی بیگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
با سلام خدمت نویسنده محترم
تعاونیهای مرزنشین کرامت کسی را خدشه دار نمیکنند . تعاونیها متعلق به خود مردم هستند . اساس تعاونیها هم بر همین است که مردم مجمع تشکل داده و تعاونیها را بوجود آورده و برای آن هیئت مدیره و مدیر عامل انتخاب کرده اند .. پای ارگان یا نهاد دیگری در وسط نیست که شما عرض میدارید کرامت آنها خدشه دار شده است در تعاونیها خود مردم در راس کار هستند مسئولین تعاونیها موظف به تحویل کالای مرزنشینان هستند تنها در این راستا بی نظمی در صفوف دیده میشود نه خدشه دار شدن کرامت انسانها
روح اله علی بیگی
پایگاه اطلاع رسانی تعاونیهای مرزنشینان
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: ممنون از توضیح و اعلام نظر جنابعالی. امیدواریم نقص های جزئی برطرف شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار