تابناک: محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی مجهز به رهیاب (GPS) و مواد فاسدشدنی از فردا - چهارشنبه - در راههای برون شهری و روستایی استان اصفهان اعمال می شود.
کد خبر: ۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶ 19 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از، روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان ،این اداره کل اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه کلیه وسایل نقلیه سنگین و باری به استثنای حاملین مواد سوختی مجهز به رهیاب و فاسدشدنی از فردا ( 28 اسفند) تا پنجم فروردین سال آینده و 11 تا 15 فروردین در کلیه محورهای استان از ساعت 19 تا 8 صبح روز بعد اعمال می شود.

همچنین در طی مدت یاد شده ممنوعیت تردد شبانه روزی کلیه وسایل نقلیه باری به استثنای حاملین مواد سوختی مجهز به رهیاب و مواد فاسدشدنی در جاده های قدیم مورچه خورت به نطنز به کاشان، قدیم کاشان به قم، کاشان به بادرود، پلیس راه علویجه به دهق به گلپایگان و سه راهی موته به گلپایگان اعمال می شود.

این محدودیت ترافیکی با هدف برقراری تردد ایمن و روان و بر اساس تفاهمنامه ای بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و فرماندهی پلیس راه استان اصفهان اعمال می شود.

شبکه راههای اصلی و فرعی استان اصفهان 23 هزار و 698 کیلومتر راه همسنگ است که سالانه بیش از 80 میلیون تن کالا و بیش از 120 میلیون مسافر از طریق این شبکه منتقل می شود.

حجم تردد در جاده های اصفهان به واسطه قرار گرفتن این استان در مرکز کریدورهای شمالی جنوبی و شرقی غربی کشور در تعطیلات نوروز زیاد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار