امام جمعه تنکابن :
امام جمعه شهرستان تنکابن گفت : حماسه 9 دی نماد بصیرت و بلوغ سیاسی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است .
کد خبر: ۱۵۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 29 December 2015

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در آیین گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در آستان مقدس امامزاده سید حسین (ع) شهر شیرود برگزار شد ، افزود : در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران یک فتنه 8 ماهه را که توسط دشمنان علیه ایران و انقلاب اسلامی شکل گرفته و جریان یافته بود خنثی کردند و وحدت ، ولایت مداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اظهار داشت : مردم ایران در آن روزهایی که عده ای فریب خورده داخلی که طمع قدرت طلبی و قانون گریز داشتند و رسانه های غربی و ضد انقلاب با انتشار اخبار و گزارش های ساختگی و غیر واقعی در راه سمپاشی افکار عمومی و آسیب زدن به انقلاب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کردند به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را خلق کرند.


شاهچراغی با بیان اینکه در این روز ملت ایران حق را از باطل جدا کردند ، بیان داشت : مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی دشمنان خارجی و داخلی را که دل به جریان فتنه انگیزی 88 برای آسیب زدن به انقلاب و نظام بسته بودند ، شکست داده و خانه نشین کردند.


امام جمعه تنکابن خاطر نشان کرد : مردم باید دشمن را به خوبی بشناسند چراکه برخی اوقات دشمن در لباس دوست به میدان می آید و شناخت حق از باطل سخت خواهد شد.


وی وظیفه همه آحاد جامعه را جلوگیری از حضور فتنه گران در صحنه ها دانست و یادآور شد : باید راه نفوذ دشمنان را ببندیم تا انقلاب اسلامی در برابر انواع توطئه ها و فتنه ها در امان بماند .

شهر شیرود از توابع شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار