رئیس شورای عالی استانهای کشور در پاوه گفت: یک هزار و 230 شهرداری در شهرهای مختلف کشور مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.
کد خبر: ۱۵۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 28 December 2015
رئیس شورای عالی استانهای کشور در پاوه گفت: یک هزار و 230 شهرداری در شهرهای مختلف کشور مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا بصیری پور روز دوشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در فرمانداری پاوه؛ شوراهای اسلامی را یک ظرفیت بسیار خوب قانونی و یک ظرفیت خوب انسانی دانست که حداکثر استفاده و بهره را باید از آنها برد.

وی با بیان اینکه 117 هزار نفر عضو شورهای اسلامی کشور هستند گفت: باید از نزدیک با مسائل و مشکلات این عزیزان آشنا شد تا بهتر بتوانیم برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری کنیم.

بصیری پور همچنین از برگزاری همایشی با حضور اعضای شوراهای اسلامی پنج استان غرب کشور در کرمانشاه در بهمن ماه خبر داد.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز شورای عالی استانها را نهادی مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: اگر این نهاد بتواند رابط خوبی باشد توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاها دور از انتظار نخواهد بود.
رئیس شورای عالی استان کرمانشاه هم با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مترقی ترین قانون در جهان است گفت: در این قانون در 9 اصل با صراحت واگذاری اختیارات به شوراها بیان شده است.

طالقانی با بیان اینکه وضعیت مالی و درآمدی شهرداری های استان کرمانشاه مناسب نیست افزود: بخش عمده ای از این نابسامانی ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی است که تمام زیرساخت های شهرها و روستاهای ما را کاملا نابود.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر، سه بخش و 42 روستای مسکونی است که در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار