دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: تیم جوانان ما سال گذشته با ۱ طلا و ۱ نقره و ۱۶ امتیاز دوم شد اما امسال با ۱ طلا، ۱ نقره، ۱ برنز و ۱۹ امتیاز عنوان سوم را بدست آورد که جای تعجب دارد.
کد خبر: ۱۵۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 28 December 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: تیم بوکس جوانان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور توانست عنوان سوم را بدست آورد.

خدر ولدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پایان مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی ساری برگزار شد، تیم کرمانشاه تونست با اقتدار عنوان سوم را بدست آورد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز را دستاورد تیم استان در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور عنوان کرد و افزود: در این مسابقات با کسب ۱۹ امتیاز به طور مشترک با استان همدان سوم شدیم.

وی مازندران و لرستان را تیم‌های اول و دوم این مسابقات نام برد و گفت: مقام سوم این مسابقات به طور مشترک به تیم‌های کرمانشاه و همدان تعلق گرفت.

ولدی با ابراز خرسندی از عملکرد تیم کرمانشاه در این مسابقات گفت: متاسفانه مشکلاتی تیم ما را تحت تاثیر قرار داد و  ۲ نفر از مشتزنان ما بعد از برد در بازی نخست دچار مشکل سرماخوردگی شدند و نتوانستند بازی‌ها را ادامه دهند در حالیکه اگر مشکلات این چنینی نداشتیم قطعا نتیجه بهتری را بدست می‌آوردیم.

وی بیان کرد: کامیاب مرادی نشان طلا را برای تیم کرمانشاه بدست آورد، نشان برنز نیز با تلاش پوریا امیری دشت شد و مدال برنز نیز از سوی محمد رحیمی برای استان بدست آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار