رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه خطر فتنه همیشه وجود دارد، گفت: با برگزاری همایش بزرگ نهم دی ماه می خواهیم بصیرت را در برابر فتنه های احتمالی آینده افزایش دهیم و مطمئن هستیم که مردم ایران چون شش سال پیش تمامی توطئه ها را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 27 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیدشات فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و سالگرد حماسه بزرگ 9 و 8 دی ماه گفت: به مناسبت یوم الله نهم دی ماه برنامه های وسیعی در سطح استان تدارک دیده شده است و در مرکز استان نیز برنامه ها و همایش های تبیینی مختلفی برگزار می شود که همایش بزرگی به همین مناسبت هفتم دی ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز و نهم دی ماه در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) از برنامه های شاخص می باشد.

وی افزود: همایش بزرگ حماسه 9 دی همزمان با هفتم دی ماه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در تالار وحدت دانشگاه تبریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود که لازم به ذکر است مقدمات و هماهنگی های لازم برای حضور عموم مردم در صحن داخلی دانشگاه تبریز انجام شده و در این خصوص مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا و آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان سخنرانان اصلی این همایش بزرگ هستند و نمایشگاه تصویری نیز در محل برگزاری همایش برپا خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه همایش بزرگ دیگری نیز همزمان با نهم دی ماه در تبریز برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش روز نهم دی ماه در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز از ساعت 9:30 با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و هم چنین حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهداف برگزاری همایش های بزرگ 9 دی گفت: همایش های بزرگ 9 دی تبیینی است و تلاش می شود تا در این همایش ها ابعاد مختلف فتنه 88 برای نسل های مختلف مردمی تبیین شود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین چرایی و دلیل ایجاد فتنه 88 به مردم، افزود: شش سال پیش دشمنان خارجی با یارگیری از فریب‌خوردگان داخلی که جمعی از افراد ضعیف الایمان بودند سعی در براندازی نظام اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: در انتخابات سال 88 مردم با حضور حداکثری با دادن 40 میلیون رای به کاندیدای مورد قبول خود چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را کور کردند و این واقعه باعث شد تا دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به وسیله مزدوران داخلی که فریب خورده بودند با به راه انداختن شعار تقلب وارد صحنه شدند و عده ای ناآگاه را با خود همراه کردند و به خیابان ها ریختند و کار را به جایی رساندند که به ساحت مقدس امام حسین(ع)، به اصل ولایت وفقیه و خیمه های عزای امام حسین(ع) اهانت کردند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: این افراد در آن دوران گروه های معاند انقلاب را نیز با خود همراه کردند و این خطرها هنوز هم ادامه دارد و امکان دارد در انتخابات آینده با شعار خطرناک دیگری با قصد براندازی نظام اسلامی وارد میدان شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه به نظر می رسد در انتخابات آتی هم شعار نظارت بر رهبری را در زمزمه های خود بهانه قرار داده اند، اظهار کرد: می خواهند چنین ترسیم کنند که نظارت کافی بر رهبری در حال حاضر انجام نمی شود و از این طریق فتنه دیگری بیافرینند.

وی افزود: در واقع آن ها شان و منزلت ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و می خواهند منزلت ولی فقیه را پایین بیاورند.

وی تاکید کرد: با برگزاری این همایش ها می خواهیم بصیرت را در برابر فتنه های احتمالی آینده افزایش دهیم و مطمئن هستیم که مردم ایران چون شش سال پیش تمامی توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
9دی روز حماسه ملت است در مقابل تزوبر و فتنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :