فرماندار چرداول:
پرویز کولانی، فرماندار چرداول؛ روز شنبه در جلسه اعضای هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ضامن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است.
کد خبر: ۱۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 26 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار شهرستان چرداول انتخابات را مظهر و نماد مردم سالاری دینی در کشور دانست و گفت: امانتداری و صیانت از آرای مردم مهمترین وظایف هیات های اجرایی و مجریان انتخابات است.
پرویز کولانی، فرماندار چرداول؛ روز شنبه در جلسه اعضای هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ضامن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است.
وی افزود: انتخابات مظهر و نماد مردم سالاری دینی در کشور است و حق الناس دانستن رای مردم از سوی مقام معظم رهبری جلوه ای زیبا از این مردم سالاری را به نمایش گذاشته است.
کولانی به نقش و جایگاه هیات های اجرایی انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: هیات های اجرایی علایق و گرایشات خود را در عرصه انتخابات دخالت ندهند و با حفظ امانتداری و بی طرفی به وظایف خود برابر قانون عمل کنند.
وی تاکید کرد: عوامل اجرایی حق اعلام نظر یا اظهار نظر له یا علیه هیچ فرد، حزب یا گروه سیاسی را ندارند زیرا در دولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات براساس بی طرفی، امانتداری و فراهم نمودن زمینه برگزاری باشکوه با حضور تمام سلایق و گرایشات قانونی در کشور است.
فرماندار چرداول به تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت اشاره کرد و گفت: هماهنگی و تعامل بین این دو هیات باعث باشکوه برگزار شدن انتخابات و اعتماد و مشارکت بالای مردم با سلایق سیاسی متنوع خواهد شد.
کولانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و وحدت باید بیش از پیش در جامعه حاکم شود، به تمهیدات انجام شده در شهرستان اشاره کرد و افزود: تقریبا همه امکانات سخت و نرم افزاری و ملزومات انتخابات فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم آمادگی کامل دارد.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد، این شهرستان به همراه شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، ایوان و ملکشاهی دو کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند که 81 نفر برای بدست آوردن این دو کرسی ثبت نام کرده اند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار