فرماندار ساری
رییس مرکز حوزه انتخابیه مرکز استان مازندران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: 28نفر برای مجلس خبرگان و12نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۵۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 24 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان گفت: با پایان رسیدن مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، 28نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی جمعه چهارم ديماه است، افزود: تاکنون ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مرکز حوزه اتخابیه ساری و میاندرود 12نفر انجام شده است .

حسین زادگان در آستانه فرا رسیدن میلاد پیامبر و روز اخلاق، با تاکید بر سياسي‌تر شدن فضای اجتماعی، توجه به اخلاق انتخاباتي را ضروری اعلام کرد و گفت: پایبندی و التزام عملی نامزدهای انتخاباتی و عوامل اجرایی انتخابات به قواعد و اصول یک رقابت سالم و اخلاق مدارانه، توصیه اکید و صریح مقام معظم رهبری در تمام انتخابات ادوار گذشته بوده است .

این مسئول با اشاره به حضور خبرنگاران و عکاسان در لحظات ثبت نام دواطلبان در فرمانداری ساری ،تصریح کرد: رسانه‌ها از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در انتخابات هستند و می توانند در عرصه سیاسی و برگزاری انتخابات و ایجاد نشاط انتخاباتی گام های موثر بردارند .

رییس حوزه انتخابات مرکز استان با تاکید لزوم ایجاد هیجان و نشاط انتخاباتی در اذهان عمومی، گفت: رسانه ها امانت در نوشتار، که یک اصل است را رعایت کرده و در آگاهی و شناخت مردم در راستای نقش مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، انتخاب برتر و اصلح اطلاعات لازم را ارائه کنند.

ایسنا
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار