رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 هزار و 843 مورد ماموریت امداد رسانی در استان کرمانشاه انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 23 December 2015
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون 24 هزار و 843 مورد ماموریت امداد رسانی در استان کرمانشاه انجام شده است.

صائب مدر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سی در گفت‎‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در زمینه امداد رسانی در حوادث تصادفی و غیرتصادفی 24 هزار و 843 مورد ماموریت توسط مرکز فوریتهای پزشکی انجام شده است.

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه افزود: از مجموع کل مامور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی که از ابتدای سال تاکنون انجام شده است شش هزار و 866 ماموریت تصادفی انجام شده که از این تعداد چهار هزار و 73 مورد شهری و دو هزار و 793 مورد جاده‌‌‌‌‌ای بوده است.

مدر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سی با بیان اینکه 11 هزار و 175 مورد از مامور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتها در این مدت به سبب بیماریهای قلبی، تنفسی و امداد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فوریتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی مثل انتقال زنان باردار به بیمارستان بوده است، افزود: بیان کرد: هزار و 825 مورد از مامور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یتها در این ایام بین مراکز انجام شده و مراکز سایر شهرستانها که بیمارستان ندارند به کرمانشاه ارجاع داده شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه گفت: چهار هزار و 950 ماموریت انجام شده در این مدت مربوط به حوادثی از جمله گرما و سرما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زدگی، غرق شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گی و مسمومیت است.

مدر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سی مزاحمتهای تلفنی را یکی مشکلات اورژانس کرمانشاه بیان کرد و افزود: یکی از مشکلات روزانه اورژانس کرمانشاه تماسهای غیرواقعی است که وقت بسیاری از فوریتهای پزشکی استان صرف پاسخگویی به این تماس‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار