عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اثرگذاری قرآن کریم را موجب هراس دشمنان دین خدا دانست و گفت: امروز مستکبران با تمام توان درصدد مبارزه با فرهنگ قرآنی برآمده‌اند.
کد خبر: ۱۴۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 21 December 2015
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اثرگذاری قرآن کریم را موجب هراس دشمنان دین خدا دانست و گفت: امروز مستکبران با تمام توان درصدد مبارزه با فرهنگ قرآنی برآمده‌اند.

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب قانون زندگی برای بشر است، ادامه داد: پیاده‌سازی قرآن کریم در زندگی اجتماعی موجب قانون‌مندی اجتماع می‌شود.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آیات قرآن معجزه‌ای عقلانی است، عنوان کرد: تازگی قرآن از اعجاز آن است و این ویژگی تا ابد پایدار و ثابت است.

وی با بیان اینکه این کتاب آسمانی و کلام وحی نورانیت ابدی دارد، تصریح کرد: قرآن کریم با فطرت بشر سازگار است و در تمام نقاط دنیا روزبه‌روز افراد بیشتری به آن ایمان می‌آورند.

این استاد برجسته اخلاق اثرگذاری قرآن کریم را موجب هراس دشمنان دین خدا دانست و بیان داشت: امروز مستکبران از ترویج فرهنگ قرآنی هراس دارند و با تمام توان درصدد مبارزه با آن برآمده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای لطمه زدن به چهره واقعی اسلام ناب محمدی، تصریح کرد: مسلمانان باید با حفظ وحدت برای عمل کردن به قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنند.

این مسئول برگزاری مسابقات قرآنی را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه برشمرد و افزود: باید به کیفی‌سازی این مسابقات با کار کارشناسی و برنامه‌ریزی مدون توجه ویژه‌ای شود.

ممدوحی خواستار توجه به قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی شد و گفت: مسئولان مربوطه باید فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت حافظان قرآن کریم و توجه به فعالان این عرصه را هر چه بهتر در جامعه محقق کنند.

وی استفاده از روش‌های علمی و جذاب در ارائه آموزش‌های مختلف قرآنی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید برای اصلاح و پیشرفت جامعه تلاش شود جوانان به سمت قرآن و عمل به آموزه‌های قرآنی در زندگی هدایت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار