رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: در آستانه سال جدید و به منظور بررسی شرائط حاکم بر بازار و برخورد با سوءاستفاده کنندگان از بیش از 2 هزار واحد صنفی شهرستان ورامین بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۱۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 17 March 2015

به گزارش مهر، حسن میرزایی با اشاره به برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین برای تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار از مدت ها پیش جلسات متعددی را به منظور تصمیم گیری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مختلف برگزار کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: گشت های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان و برخی دستگاه های دیگر در این روزها فعال بوده و با سرکشی به مراکز صنفی مختلف بر فعالیت اصناف نظارت می کنند.

فعالیت گشت های بازرسی از دوازدهم اسفندماه

وی با اشاره به آغاز گشت های بازرسان اداره صنعت و معدن ویژه سال جدید از دوازدهم اسفندماه اضافه کرد: از دوازدهم اسفندماه سال جاری گشت های نظارتی اداره صنعت و معدن در میان اصناف مختلف حاضر شدند و بر فعالیت فعالان اقتصادی نظارت کردند.

میرزایی ادامه داد: با تلاش مأموران اداره صنعت و معدن ورامین از تاریخ دوازدهم اسفندماه، بیش از ۲ هزار و ۱۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که خوشبختانه اغلب این واحدها اصول بهداشتی و قوانین کسب و کار را رعایت کردند.

این مسئول با اشاره به تخلف ۱۷۵ واحد صنفی در شهرستان ورامین عنوان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده، ۱۷۵ واحد صنفی شهرستان ورامین به دلایل مختلف تخلفاتی را انجام داده بودند که پرونده آنان برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

۱۷۵ واحد صنفی متخلف شناخته شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: گران فروشی، کم فروشی و عدم داشتن فاکتور از جمله تخلفات انجام گرفته از سوی واحدهای صنفی مذکور بود که طبق قوانین برخورد لازم با آنان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: گشت های نظارتی و بازرسی اداره صنعت و معدن شهرستان ورامین تا پایان سال جاری به فعالیت خود ادامه می دهد و بر مراکز مختلف عرضه محصولات نظارت خواهد کرد.

میرزایی تأکید کرد:شهروندان ورامینی نیز می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت تلفنی و حضوری با مسئولان و متولیان اداره صنعت و معدن و تجارت درمیان بگذارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار