مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه باید در اولویت امور قرار گرفته شود.
کد خبر: ۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 17 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا صادقی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت امناء بقاع متبرکه استان اصفهان اظهار کرد: رسیدگی به امور فرهنگی و انجام برنامه‌های فرهنگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی از اهمیت بالا و اولویت برخوردار است.

وی تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار و سال جدید و با توجه به برگزاری مراسمات مذهبی که در بقاع متبرکه در قالب برنامه‌های مختلفی از قبیل طرح نشاط معنوی و سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود لازم است که اعضای هیئت امناء تلاش کنند تا این برنامه‌ها در خور شان و مقام عظیم‌الشان امامزادگان اجرا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: اعضای هیئت امنا باید برنامه‌هایی که توسط معاونت فرهنگی ابلاغ می‌شود مطابق با برنامه و به صورت صحیح و کامل اجرا و گزارش فعالیت صورت گرفته را به معاونت ارسال کنند.

وی عنوان کرد: تدابیر لازم جهت استفاده بهینه از آب، برق و گاز و جلوگیری از اسراف از این سرمایه‌های ملی از اصلی‌ترین وظایف هیئت امنای امامزادگان است.

صادقی ادامه داد: هیئت امنا با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و فرا رسیدن بهار و افزایش زائران و مسافران و مراجعه افراد به بقاع متبرکه، تمام مسائل ایمنی و امنیتی را رعایت و در راهنمایی و اسکان زائران و همچنین در جهت رفاه حال آنها اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: بودجه در اختیار این اداره برای انجام امور عمرانی بسیار محدود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار