کد خبر: ۱۴۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 20 December 2015


همزمان با هفته حمل ونقل عصر شنبه در آئینی از مجموعه حمل ونقل شهرجدید هشتگرد به همت شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، آئین تجلیل از دست اندرکاران حمل و نقل شهر جدید هشتگرد با حضور سید شمس میریان مدیر عامل و محمد علی حاجی زاده معاون اداری مالی شرکت عمران شهرجدید، حسن نوری زاده رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان ساوجبلاغ،مدیر عامل سازمان حمل و نقل ، شهردار، اعضای شورای شهرجدید هشتگرد وجمعی از رانندگان شهر در سالن اجتماعات شهرداری شهر جدید هشتگرد تجلیل شد.

سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید هشتگرد در این آئین با تبریک هفته حمل ونقل، میزبانی مشترک شرکت عمران وشهرداری وشورای اسلامی را در این مراسم یک اتفاق خوب و خجسته خواند وگفت: حمل ونقل وصنعت آن در طول تاریخ نقش بسیار مهمی در رفاه مردم داشته و اهتمام مسئولین کشور می تواند حمل ونقل رابهبود بخشد.

وی گفت : بدون حمل ونقل اقتصاد پویا نخواهد بود و حمل ونقل نقش بسیار مهمی را در رشد اقتصادی ایفا می کند.

بزرگ زاده با بیان اینکه در زندگی شهری، قشری از مردم در حوزه حمل ونقل باعث رفاه دیگر مردم می شود، گفت: هدف از اینگونه همایش ها جبران قسمت کوچکی از زحمات عزیزان راننده بوده چه بسا با ارج نهادن به واحد حمل ونقل وساماندهی ورشد متناسب کیفیت حمل ونقل توانایی شهر افزایش می یابد.

در ادامه سید شمس میریان مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تعامل شرکت عمران وشهرداری وشورای اسلامی را مطلوب دانست و گفت: امید است با این تعامل در جهت توسعه ورفاه وبهتر زیستن مردم گام برداریم.

وی یکی از شاخص های اصلی توسعه را بخش حمل ونقل دانست و عامل اصلی رشد وارزش افزوده شهرجدید هشتگرد را مترو معرفی کرد و گفت: ارزش افزوده تنها محدود به قیمت زمین و املاک نیست و جابجایی امن وراحت نوامیس ما ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در پایان به فلسفه هفته حمل ونقل پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه شهر جدید زیرساخت های کامل وخوبی ندارد ونوامیس در اختیار ناوگان حمل ونقل هستند، باید مشکلات حمل ونقل را مرتفع کرد و رانندگان کار واخلاق حرفه ای را سرلوحه خود قراردهند تا علاوه بررضایت مردم ، خداوند نیز از آنها راضی گردد.

در ادامه این مراسم حسن نوری زاده رئیس پلیس راهور شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه بحث ترافیک از زمان حضور مهندس بزرگ زاده به عنوان شهردار شهرجدید هشتگرد رونق پیدا کرده گفت: با توجه به اینکه شهر جدید هشتگرد روند افزایش جمعیت را دارد نیاز به تأمین زیر ساخت ترافیکی در این شهر وجود دارد .

وی افزود: به محض افتتاح وراه اندازی پلیس راهنمایی رانندگی در این شهر و استقرار پلیس راهور ، حمل ونقل هم ساماندهی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان ساوجبلاغ گفت: باعنایت به اینکه تاکسی ها به دولت مالیات می دهند و درصورت بروز هرگونه مشکل میتوان از آنها پیگیر شد وجواب خواست ، بنابراین پس از استقرار پلیس راهنمایی رانندگی دراین شهر به خودروهای شخصی اجازه حمل ونقل مسافر داده نخواهد شد تا ضمن حفظ حقوق رانندگان ، امنیت برقرار وناوگان حمل ونقل نیز ساماندهی گردد.

نظام نصرالهی رئیس شورای شهر جدید هشتگرد نیز به طرح یکی از مشکلات رانندگان شهر اعم از نبود ایستگاه تاکسی در خور وشأن شهر ومردم شهرجدید در شهر هشتگرد پرداخت وگفت : باید سعی شود مکان مناسب در خور ، برای ایستگاه شهرجدید در شهر هشتگرد برگزیده شود.

مهران معدندار مدیرعامل ناوگان حمل ونقل شهرجدید هشتگرد گفت: در حال حاضر 205 دستگاه تاکسی خطی در نقاط مختلف شهر وجود دارد .

وی افزود: باتوجه به راه اندازی مساکن مهر 50 خودرو شخصی نیز تحت نظارت ناوگان حمل ونقل درآمده وساماندهی شده است تا خدمات بهتری به مردم منطقه فاز 7 ومساکن مهر ارائه گردد.

در پایان این مراسم از تمامی مجموعه حمل ونقل شهرجدید هشتگرد با اهدای لوح وهدیه تجلیل وتقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار