عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید اعتبار راه‌آهن کرمانشاه در بودجه سال 95 بگونه‌ای در نظر گرفته شود که سال آینده این پروژه به اتمام برسد.
کد خبر: ۱۴۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 20 December 2015
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید اعتبار راه‌آهن کرمانشاه در بودجه سال 95 بگونه‌ای در نظر گرفته شود که سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

حجت‌السلام وحید احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از روند اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه انتقاد کرد و افزود: در این خصوص چند روز پیش تذکری به وزیر راه دادم.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه سال‌هاست در انتظار اجرای این پروژه هستند، عنوان کرد: با وجود اینکه راه‌آهن در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز مورد تاکید قرار گرفت، اما باز هم روند اجرای کندی دارد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین ادامه داد: البته کارهایی که تاکنون انجام شده را نادیده نمی‌گیریم، اما انتظار داریم راه‌آهن ویژه‌تر دیده شود.

احمدی مهمترین مشکل راه‌آهن را عدم تخصیص اعتبار یاد کرد و افزود: وقتی با مجریان پروژه نیز صحبت می‌کنیم به همین روند انتقاد دارند.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان ارائه لایحه بودجه سال 95، از مسئولین برنامه و بودجه کشور خواست راه‌آهن غرب کشور را در بودجه سال 95 ویژه ببینند.

به گفته این نماینده مجلس، باید برای راه‌آهن کرمانشاه در بودجه سال 95 بگونه‌ای بودجه تعریف شود که این پروژه در سال آینده به اتمام برسد و هر اندازه اعتبار که برای اتمام آن نیاز است تخصیص داده شود.

احمدی راه‌آهن کرمانشاه را از جمله پروژه‌هایی دانست که مدام در سال‌های اخیر توسط مجمع نمایندگان استان پیگیری می‌شود.

وی افزود: در جلساتی که با دولت داشتیم نیز موضوع را مطرح کردیم و همواره از روند قطره‌چکانی تخصیص بودجه راه‌آهن انتقاد کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار