ثبت نام از كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در خراسان جنوبی آغاز شد
فرمانداران در شهرستان ها تلاش كنند از ظرفيت بزرگ رأي اولي ها در استان به نحو بهينه استفاده كنند / كانديداها و طرفداران آنها تنها به ارائه برنامه ها وديدگاه هاي كاري خود بپردازند و از هرگونه فعاليتي كه شائبه تخريب يا تضعيف ساير كانديداها را دارد بپرهيزند/ بررسي صلاحيت افراد به گونه اي باشد که فرصت حضور همه سلايق سياسي و ارائه خدمت از همه ديدگاه ها براي مردم استان فراهم شود
کد خبر: ۱۴۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 19 December 2015

استاندار خراسان جنوبي به شروع ثبت نام داوطلبين پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري از پنجشنبه گذشته اشاره كرد و گفت: از صبح امروز ثبت نام از كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي آغاز شده است.

به گزارش تابناک، وجه اله خدمتگزار، صبح امروز در بازديد از هيأت نظارت بر انتخابات استان و در جمع تعدادي از اعضاي هيأت نظارت و بازرسي انتخابات استان، به آغاز روند ثبت نام كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: در بررسي صلاحيت افراد باید حفظ آبرو و حيثيت كانديداها به عنوان يك اصل مهم مورد توجه قرار گيرد.

وی به سابقه علمي و فرهنگي مردم استان خراسان جنوبي اشاره كرد و افزود: مسئولين و دست‌اندركاران امر در بررسي صلاحيت افراد به گونه اي اقدام كنند تا فرصت حضور همه سلايق سياسي و ارائه خدمت از همه ديدگاه ها براي مردم استان فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی به تشكيل تمامي هيات هاي اجرايي و نظارت در استان اشاره كرد و افزود: قانون باید به عنوان محور و ملاك در تمامي فعاليت ها در امر نظارت واجرا مورد توجه قرار گيرد.

خدمتگزار با بيان اينكه همكاري بسيار خوبي بين هيأت هاي نظارت و هيأت هاي اجرايي در استان وجود دارد، گفت: اميدواریم تا پايان انتخابات نيز اين همكاري ها و همراهي ها تا روز خلق حماسه سياسي ديگر در روز ۷ اسفندماه سال جاري ادامه داشته باشد.

وی با بيان اينكه بايد زمينه حضور همه افراد و واجدين شرايط رأي دادن در پاي صندوق هاي رأي فراهم شود، گفت: فرمانداران در شهرستان ها بايد تلاش كنند از ظرفيت بزرگ رأي اولي ها در استان به نحو بهينه استفاده كنند و با ارائه يك برنامه مدون و كاربردي زمينه حضور آنان را در انتخابات پيش رو بيش از پيش فراهم نمايند.

استاندار خراسان جنوبی با بيان اينكه كانديداها و طرفداران آنها تنها به ارائه برنامه ها وديدگاه هاي كاري خود بپردازند، گفت: اين افراد باید از هرگونه فعاليتي كه شائبه تخريب يا تضعيف ساير كانديداها را دارد پرهيز نمايند.

اين گزارش حاكيست، استاندار خراسان جنوبي صبح امروز از هيأت نظارت و بازرسي انتخابات استان بازديد و از نزديك در جريان روند اقدامات در اين هيأت قرار گرفت.

همچنين، استاندار خراسان جنوبي از فرمانداري شهرستان بيرجند به عنوان مركز حوزه انتخابيه شهرستان هاي بيرجند، درميان و خوسف بازديد و در جريان روند امور قرار گرفت.

گفتني است، صبح امروز ثبت نام از داوطلبان نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) همزمان در وزارت كشور و فرمانداري‌هاي مراكز حوزه هاي انتخابيه استان آغاز شد و تا جمعه، ۴ دي ماه سال جاري ادامه خواهد يافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار