استاندار کرمانشاه گفت: بدنبال پیوند بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.
کد خبر: ۱۴۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 19 December 2015
استاندار کرمانشاه گفت: بدنبال پیوند بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر اسدالله رازانی در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که امروز (28 آذر) در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد، اظهارکرد: در طول 37 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، نظام در مقاطع مختلف تلاش کرده با استفاده از همه منابع در اختیار، اهتمام ویژه‌ای به امر توسعه کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در طول تمامی این سالها مسئولین نظام همواره تلاش کرده‌اند توسعه، رفاه و برابری اقتصادی همراه با فرهنگ و اجتماعی سالم و بانشاط را برای مردم جامعه به بار آورند.

استاندار کرمانشاه گفت: اگرچه ما در طول این سالها بحرانهای مختلفی همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را داشته‌ایم، اما در کنار این موارد، ایران کشوری است که از نعمت‌های خدادای بسیاری همچون منابع نفتی و معدنی برخوردار است، بگونه‌ای که درآمد نفتی کشور با درآمد یک اقتصاد پویا برابری می‌کند.

رازانی تصریح کرد: در یک قضاوت کلی به این نتیجه می‌رسیم که انجام همه این اقدامات ما را به یک توسعه قابل قبول نرسانده و کشور ما هنوز با عدم برخورداری مواجه است.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی وجود درآمد سرانه پایین، نرخ بالای بیکاری، نرخ تورم بالا، آلودگی هوا، وجود ریزگردها و ... نشان می‌دهد که ما نتوانسته‌ایم از سد مشکلات موجود کشورمان عبور کنیم و این درحالیست که سرمایه کافی به میدان آمده، اما دستاوردها برابر با آن سرمایه صورت نگرفته است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پارادوکس موضوع در این است که برخی اقدامات ما نتیجه معکوس داده و لذا این رویه روزی باید خاتمه می‌یافت و به نظر می‌رسد که آن روز اکنون فرارسیده است.

وی افزود: یک عامل مهم برای کمک به اصلاح این رویه که سالهاست گرفتار آنیم، برقراری ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی است.

رازانی افزود: تا زمانی که من در این استان باشم تمام تلاشم بر این خواهد بود که رابطه بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها را بهتر کنم و اساسا شورایی متشکل از روسا و اساتید برجسته استان و مدیران اجرایی استان تشکیل خواهیم داد که بتوانند بر روند اجرایی پروژه‌های اصلی استان نظارت ویژه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار