کد خبر: ۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰ 17 March 2015

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل وچهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی ثبت نام می‌شوند، گفت: مسابقات ملی مهارت یک رخداد بزرگ علمی، فنی و مهارتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه ای استان البرز، حسن عزیزی اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت یک رخداد بزرگ علمی، فنی و مهارتی است که هر ساله به صورت شهرستانی، استانی، کشوری و هر دو سال یکبار به صورت جهانی برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله مسابقات ملی مهارت از تاریخ 20 اسفندماه سال جاری آغاز و تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1394 ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز بیان کرد: علاقمندان به شرکت در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل وچهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی 2017 می توانند از تاریخ 93/12/23 تا 94/2/15 نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع این سازمان به آدرس http://advari.irantvto.ir اقدام کنند.

عزیزی با بیان اینکه داوطلبان پس از ثبت نام، مدارک لازم را برای تأیید به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تحویل دهند، خاطرنشان کرد: شرط سنی برای داوطلبان رشته‌های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک متولدین 1370/11/10 به بعد و برای سایر رشته‌ها متولدین 1373/11/10 به بعد است.

وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت شامل عکس 4×3 تمام رخ جدید، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی یا معرفی نامه از نهاد آموزشی مرتبط، کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور و مشمول، گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و محصلان به ویژه داوطلبان ذکور که معافیت تحصیلی دارند و ارائه رضایتنامه کتبی از والدین برای حضور در هریک از مراحل مسابقات ملی مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تصریح کرد: سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی مهارت ( WSI ) ،متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه است که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در تاریخ 94/2/24، مرحله استانی در تاریخ 94/8/5 و 9/5/94 و مرحله کشوری نیمه دوم مهر ماه سال 1394 برگزار می‌شود.

عزیزی ادامه داد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی ذکر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود که پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار