داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان که به میزبانی منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار می‌شود معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 16 December 2015
رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از فردا با حضور 9 تیم خارجی و چهار تیم داخلی در خرمشهر آغاز خواهد و روز جمعه با معرفی قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

بر همین اساس، از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران داوران قضاوت کننده این مسابقات معرفی شدند.

«احمد دامغانی‌نژاد» از توابع تهران به عنوان سرپرست فنی و ژوری معرفی شده و «منصور کیانی» از کرمانشاه و «سید عابد هاشمی‌نسب» از تهران نیز به عنوان هیئت ژوری در این رقابت‌ها انجام وظیفه خواهند کرد.

«علی زارع شریف» از اصفهان، «سید محمد افتخاریان» از البرز، «ناصر فروتن» از توابع تهران و «اکبر نصیری» از زنجان داوران درجه یک بین‌المللی این مسابقات هستند.

داوران درجه دو بین‌المللی نیز «ایرج منصوری» از تهران، «علی اکبر انصاری» از تهران، «ولی‌الله شربتی» از گلستان و «اصغر محمدی» از تهران معرفی شدند.

همچنین «کامران چراغی» از البرز «سیامک گودرزی» از فارس، «عمران جباری» از مرکزی، «محسن جلیلیان» از خوزستان نیز به عنوان داوران درجه سوم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور تیم‌های اوکراین، مجارستان، عراق، مراکش، ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و بلغارستان و چهار تیم ایرانی بیمه رازی، سینا صنعت ایذه، دوکوهه اندیمشک و پتروشیمی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه ورزشی جهان‌آرا، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار