کد خبر: ۱۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 15 December 2015


شهردار کرج در بازدید از منطقه 10 شهرداری کرج دستور تسریع در روند انجام عملیات عمرانی خیابان انتهای شهرک ارم فردیس را صادر کرد تا با بهره برداری از آن بار ترافیکی جاده ملارد کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند با حضور در منطقه 10 شهرداری کرج ازپروژه های عمرانی بازدید به عمل آورد و نکاتی را برای بهره برداری هر چه کیفی تر از طرح های عمرانی در حال ساخت به مسئولان ذیربط یادآور شد.

شهردار کرج از شهرک ارم این منطقه بازدید به عمل آورد و در جریان چگونگی اجرای عملیات عمرانی در خیابان انتهای شهرک مذکور حد فاصل جاده شهریار تا بلوار نیروگاه قرار گرفت.

ترکاشوند گفت: با بهره برداری از این پروژه عمرانی شهروندانی که قصد عزیمت به شهریار را دارند می توانند از این بلوار استفاده کنند و بر این اساس دیگر نیازی به تردد در جاده ملارد نمی باشد که این موضوع موجب کاهش بار ترافیکی جاده ملارد نیز می شود.

وی خواستار آغاز هر چه سریعتر عملیات عمرانی شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت در معبر مذکور شد.

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود، بیان کرد: شهرداری منطقه 10 این کلانشهر می تواند از اعتبارات ستاد مرکزی به منظور عقد قرار دادهایی برای اجرای عملیات جمع آوری آب های سطحی و احداث چاه های جذبی در منطقه استفاده کند و با جدیت این عملیات را به انجام برساند.

مدیر منطقه 10 شهرداری کرج نیز گفت: برای بهره برداری از بوستان بهشت اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده است که این بوستان دارای یک ساختمان دو طبقه، ساختمان مدیریت، سرویس بهداشتی،آلاچیق و پارکینگ می باشد و تمام عرصه های سبز و درختان بوستان مذکور با سیستم آبیاری قطره ای و بارانی آبیاری شده و این موضوع سهم بسزایی در کاهش مصرف آب دارد.

عباس کمالی روستا نیز در این زمینه یادآور شد: بلوار مذکور بالغ بر 1.5 کیلومتر می باشد که تا امروز تملکات لاین غربی آن به اتمام رسیده است و امید می رود که فاز اول آن در سال 95 به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار