زن جوانی که با خوراندن شربت آلوده به مواد بیهوشی ١٠ حلقه النگوی طلای خانمی ۴۵ساله را به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 15 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر به شهرآرا گفت: خانمی ۴۵ساله که برای زیارت به مشهد مسافرت کرده بود، با حضور در کلانتری ٢٩مشهد مدعی شد که در یکی از مراکز اقامتی مشهد، ١٠حلقه النگوی طلای او را ربوده‌اند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: تحقیقات اولیه پرونده با توجه به اظهارات مال‌باخته نشان داد که پس از اقامت این خانم در یک مرکز اقامتی در مشهد، خانمی جوان پس از جلب اعتمادش به او شربت نذری تعارف می‌کند که پس از خوردن آن حالش بد شده و بیهوش می‌شود. زن مسافر وقتی به هوش می‌آید متوجه می‌شود که زن ١٠عدد النگوی طلای او را از دستش بیرون آورده و سرقت کرده است.

دستگیری سارق

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تیم دایره آگاهی کلانتری ٢٩مشهد، ماموران، تحقیقات تخصصی خود را با توجه به سرنخ‌های موجود برای یافتن سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تیم دایره آگاهی کلانتری٢٩‌ شیرازی مشهد با دردست‌داشتن اطلاعات موجود توانست عامل این سرقت‌ها را شناسایی و در اقدامی غافل‌گیرانه دستگیر کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات از این فرد برای کشف دیگرسرقت‌های احتمالی‌اش ادامه دارد.

هشدار پلیس به شهروندان

نیکمرام ادامه داد: متهم این پرونده با مراجعه به یک مرکز اقامتی اقدام به خوراندن شربت آلوده به مواد بیهوشی کرده که در‌این‌زمینه نیز مسئولان و مدیران مراکز اقامتی باید هوشیاری بیشتری به خرج داده و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی١١٠ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مشهد به شهروندان هشدار داد که مراقب افراد غریبه که اصرار بر خوراندن شربت و غذا دارند، باشند تا فرصت سوءاستفاده برای مجرمان شیاد فراهم نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار