مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تصویب 200 میلیارد ریال تسهیلات در هیات دولت برای افرادی که خانه‌های آنها در سیل اخیر استان خسارت دیده، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 14 December 2015
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تصویب 200 میلیارد ریال تسهیلات در هیات دولت برای افرادی که خانه‌های آنها در سیل اخیر استان خسارت دیده، خبر داد.

حسین باباجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به پیگیری‌های متعددی که برای پرداخت خسارت سیل در کرمانشاه صورت گرفته، گفت: 200 میلیارد ریال تسهیلات از سوی هیات دولت برای افرادی که خانه‌های آنان آسیب دیده تصویب شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات به بنیاد مسکن ابلاغ شده، اما هنوز خبری از تخصیص آن نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه عنوان کرد: مجموعه استانداری کرمانشاه به شدت پیگیر هستند که این تسهیلات هرچه زودتر تخصیص یابد و به مردم پرداخت شود تا بیش از این در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

به گفته این مسئول در جریان سیل اخیر 145 واحد مسکونی شهری و روستایی استان خسارت دیدند که درصد تخریب آنها نیز از 30 تا 100 درصد بوده ‌است.

باباجانی خاطرنشان کرد: پیگیری برای پرداخت خسارت سایر بخش‌ها خصوصا بخش کشاورزی هم ادامه دارد و چندین مورد مکاتبه در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شرایط پرداخت خسارت در سایر استان‌ها از جمله ایلام، لرستان و ... نیز به همین صورت بوده و فقط در حد تصویب تسهیلات برای منازل مسکونی است.

وی اظهار کرد: سیلی که در آبان ماه در استان رخ داد 163 میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف مسکونی، راه‌ها، زیرساختی، کشاورزی، باغی و ... به همراه داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار